-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kab
elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: A propos wypadku Ziętarskiego
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <x...@l...institute.com> <i5lntm$bqr$1@inews.gazeta.pl>
<1...@l...institute.com> <i5lopf$esg$1@inews.gazeta.pl>
<4c7f5fb6$0$20989$65785112@news.neostrada.pl>
<i5no1p$1op$1@inews.gazeta.pl>
<4c7f65df$0$20989$65785112@news.neostrada.pl>
<4c7f84aa$1@news.home.net.pl>
<4c7f8751$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
<4c7f8998$1@news.home.net.pl> <i5of26$92j$1@news.onet.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 02 Sep 2010 15:22:59 GMT
Lines: 13
Message-ID: <4c7fc153$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1283440979 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22807 80.52.166.102:33193
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2308220
[ ukryj nagłówki ]begin Jurand
> No tu akurat różnica jest. Pasażer zawsze mógł powiedzieć - sorry stary,
> zatrzymaj się, ja wysiadam, jak tak masz zapierdalać. W przypadku
> zmiennika pilota raczej nie było możliwości przerwania podróży na
> życzenie pasażerów.
W dodatku miał na to dużo czasu, bo ponoć jeździli tym Ferrari ładne parę
godzin. Po za tym tamci piloci celowo rozbili samolot, a trudno posądzać
Zientarskiego o celowe spowodowanie wypadku w którym sam omal nie zginął.
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.10 22:26 jerzu
- 02.09.10 23:02 Cavallino
- 03.09.10 03:21 masti
- 03.09.10 03:22 masti
- 03.09.10 08:22 LEPEK
- 03.09.10 11:41 kamil
- 04.09.10 00:02 topek
- 04.09.10 00:28 Marcin Stankiewicz
- 04.09.10 18:20 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=