  • Data: 2013-08-25 10:17:33
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości
    news:kvcd9c$qv6$1@node1.news.atman.pl...

    >a ja zapytam, ale co jest powodem, że nie chcecie przejść na
    >konkurencyjne fora? psioczyć na PO i być członkiem PO, dziwna sprawa...

    Kto powiedział, że nie chcemy i że nie korzystamy?
    Poza tym na innych forach niektórzy z tych moderatorów także się
    udzielają. Na szczęście nie pełnią tam żadnych funkcji moderacyjnych i z
    tego powodu są już tam bardziej powściągliwi, ale każdy odmienny niż ich
    pogląd głoszony przez innych użytkowników na tamtych forach, skutkuje
    zakładaniem przez tych moderatorów wątków na Elektrodzie z odnośnikiami
    do tamtych for, w których mogą się wyżalić i powyzywać użytkowników
    tamtych for od matołów, kretynów i idiotów :)
    Na Elektrodzie czują się bezkarni i wcale się temu nie dziwię skoro sam
    naczelny im na to pozwala.
    Najfajniejsze jest w tym wszystkim to, że naczelny uważa, że każda taka
    wypowiedź moderatorów na Elektrodzie jest ich prywatnym punktem
    widzenia, do którego każdy z nich ma prawo, a za to samo inny użytkownik
    jest karany, bo łamie regulamin :)
    Jak to się mówi: "są równi i równiejsi" :)