  • Data: 2013-08-23 12:39:00
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaprezentowany układ można zastosować w komputerze, który pracuje bez
    > człowieka. Na przykład realizuje jakąś automatykę domową. Abstrahując od
    > sensowności stosowania do tego PC czy laptopa. Ale dział DIY nie jest po
    > to żeby dyskutować nad sensownością budowy tego czy innego amatorskiego
    > projektu.

    W takim razie po co jest to forum ? W opisanym przypadku tfórca powinien
    zająć sie raczej chlodzeniem sprzetu zamiast budowaniem zbytecznego
    urzadzenia. Z mojego doswidczenia wiem że jesli pecet sie zawiesza to
    jest to albo wina niesprawnego hardware albo software. w opisanym
    przypadku podtrzymanie WDT diodą dyski to co najmniej smieszny pomysł
    zakładajacy że w windowsie dysk pacuje zawsze. Ja znam przypadki że
    faktycznie dysk pracował a komputer wisiał.