    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Date: Sun, 31 Aug 2014 10:34:43 +0200
    <ltqe89$ja9$1@dont-email.me> <jshlw082z8ny$.lifz7ovevgp8$.dlg@40tude.net>
    <ltqojc$2ct$1@dont-email.me> <w...@4...net>
    <ltsh2r$51v$1@dont-email.me>

    Dnia Sat, 30 Aug 2014 07:46:51 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Poza tym, nie mówię o tym, że iPhone jest drogi DLA KOGOŚ.
    > Mówię o tym, że iPhone nie jest jakoś wyjątkowo drogi w porównaniu
    > z innymi podobnymi telefonami na rynku.

    Jest wyjątkowo drogi jak na funkcjonalność jaką oferuje.

    > Tobie się wydaje że iPhone
    > drogi bo nie ma alternatywy w podobnej cenie na polskim rynku.

    No właśnie jest alternatywa. Za 1500 PLN, które kosztuje najtańszy iPhone
    4S można przebierać w Samsungach, Sony, Blacberry, które są biją na głowę
    iPhone funkcjonalnością. Płacenie 1500 PLN za telefon z ekranikiem 3,5",
    bez NFC, z bezużytecznym BT, bez diody powiadomień, bez slotu microSD, bez
    dostępu do plików w pamięci masowej urządzenia, to naprawdę albo objaw
    wielkiej miłości do Apple, albo braku rozsądku.

    > Nie mówię o tym. To jest jakieś chore wariactwo.
    > Twój Q10 kosztuje ile ? $350? $400? iPhone kosztuje $650.

    Nie czytasz na co odpisujesz. Ja mam Q5, czyli budżetową wersję Q10. Nie
    widziałem powodu, żeby płacić 50% więcej za Q10, który ma identyczną
    funkcjonalność plus lepszą obudowę, inny wyświetlacz i klawiaturę oraz
    dodatkowo złącze HDMI. Za Q5 zapłaciłem 879 PLN w sklepie z fakturą VAT,
    czyli 274 USD. Miałbym dopłacić ponad dwa razy tyle, żeby nawet diodki
    pokazującej, że mam nowego maila nie mieć?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek