    From: J-L-F <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: A moze o zdjeciach?
    Date: Sun, 21 Feb 2010 12:51:43 +0100

    JA pisze:

    > Adam już pisał w tym temacie. Że obowiązkiem twórcy jest edukacja, a nie
    > pociskanie gówna bo większość tego chce. A klozetowa estetyka nie może
    > być dziełem ignorancji twórcy tylko jego świadomym wyborem. I jeżeli ma
    > już występować, to musi być dla niej usprawiedliwienie.

    Słowa słowa słowa ble ble ble ...

    Naoglądałem się trochę zdjęć ślubnych z okazji obserwacji tego (jakże
    ciekawego i pouczającego) wątku. I coraz bardziej jestem przekonany, że
    nie zależnie od wartości - niewątpliwych - innych portfolio ślubnych, to
    wskazane i krytykowane przez Janko portfolio ma jakąś niepowtarzalną
    atmosferę złapania zdarzeń na gorąco, czego nie udało mi się dostrzec w
    takim wymiarze nigdzie indziej.

    Mnie fotografia ślubna kojarzyła się z czymś potwornie nudnym i
    sztampowym - prawdę mówiąc zdecydowana produkcja w tym zakresie taka
    jest - raczej nie będzie to moje hobby, właśnie z tego względu.
    Ta sztampa wynika zasadniczo tylko z jednego powodu - fotografowani
    ludzie chcą wypaść 'dobrze'. I tak wypadają.

    Myślę, Że Janko trochę przewrotnie postawił ten wątek, czasami
    podejrzewam, że na tej grupie występuje pod wieloma postaciami?