  • Data: 2010-02-19 16:56:27
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-19 09:36, de Fresz pisze:

    > A IMHO w tym przypadku ten grubasek nic tam nie wnosi - cholera wię czy
    > to jakiś przechodzień, jeden z gości czy może kierowca. Idzie? Stoi?
    > Jaki ma wyraz twarzy? Ot, przypadkowy element krajobrazu, bez którego
    > historia jaką opowiada to zdjęcie by zupełnie nic nie straciła. A
    > kompozycję zdecydowanie możnaby poprawić.

    Ale on właśnie zrównoważył kompozycję. Bez niego by się to zawaliło. Co
    ciekawe nie jest ani za gruby ani za chudy po prostu idealny. Dodatkowo
    gdyby komuś się wydawało, że odbijający światło kawałek samochodu jest
    jednak za lekki, to mamy tam też kawałek grubaska. Oczywiście odrobinę
    mniejszy, bo samochód mimo wszystko też coś waży. Przypadek, czy
    wszystko przemyślane? Nie wiem;) Bokeh na pewno jest obrzydliwy.

    A.