  • Data: 2011-07-14 11:41:02
    Temat: Re: A jednak się da...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    >A jednak się da czasem udowodnić, że przyczyną wypadku był stan drogi
    >a nie "niedostosowanie prędkości do warunkw":
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9936
    266,Wypadek_w_Woli_Zambrowskiej__Byly_bledy_w_konstr
    ukcji.html

    Po zastanowieniu .. poczekaj na postawienie zarzutow, sprawy w sadzie
    i wyniki apelacji.

    Bo moze sie jeszcze okazac ze wlasciciel domu okaze sie winny tego ze
    nie dbajac o szambo dopuscil do rozlania i spowodowal wypadek,
    projektant/wykonawca zrobil droge niezgodnie z przepisami i przyczynil
    sie do wypadku, a kierowca samochodu niedostosowal predkosci do
    warunkow i spowodowal wypadek.

    I kto wie czy to nie bedzie prawidlowy wyrok - no bo w koncu jadac w
    zimie mam jechac na tyle wolno zeby mnie nie zaskoczyla nagla
    gololedz, czy moge sobie zalozyc ze droga bedzie utrzymana, odsniezona
    i posolona, a wiec spokojnie jedziemy 90...

    J.