-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi nie beda mogli bezkarnie wlazic pod kola
Date: Sat, 17 Oct 2015 20:06:13 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <mvu2ml$oe6$1@node2.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <mv88d1$u9m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<mv8c0i$2us$1@node1.news.atman.pl>
<6255559478$20151009150658@squadack.com>
<mv8f53$6cu$1@node1.news.atman.pl> <mvfshp$41f$1@srv.chmurka.net>
<mvfvv0$pm4$1@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<mvg8u6$2p3$1@node2.news.atman.pl>
<561d42bd$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<mvjh8l$hs1$1@node1.news.atman.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.151013.invalid>
<mvkmbh$cp1$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<mvtcqs$1tf$1@node2.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<mvu1ke$ol9$1@dont-email.me>
<1...@i...dyndns.org.invalid.151017.invalid>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1445105173 25030 83.142.198.226 (17 Oct 2015 18:06:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Oct 2015 18:06:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid.151017.invalid>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570450
[ ukryj nagłówki ]On 17.10.2015 20:01, (Tom N) wrote:
> masti w
> <news:mvu1ke$ol9$1@dont-email.me>:
>
>> Zenek Kapelinder wrote:
>
>>> Najpierw ty zacytuj przepis ze pieszy ma bezwzględne pierwszeństwo
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>> nawet jak znalazł się na przejściu nielegalnie
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
>> Art. 13. 1. Pieszy, przechodząc przez jezdnię lub torowisko, jest
>> obowiązany zachować szczególną ostrożność oraz, z zastrzeżeniem ust. 2
>> i 3, korzystać z przejścia dla pieszych. Pieszy znajdujący się na tym
>> przejściu ma pierwszeństwo przed pojazdem.
>
>> nieznajomośc prawa szkodzi
>
> Czyli masti twierdzi, że art. 13.1 daje bezwzględne pierwszeństwo pieszemu,
> a wszelkie sygnalizatory typu S-x można mu w dupsko wsadzić ;P
>
> Raczej wejście na czerwonym S-5 jest nielegalne, skoro znalazło się w
> wykazie "mandatowym" i IMHO wtedy na przejściu pieszy nie ma
> pierwszeństwa...
Nie kombinuj pod górę. Rozmawiamy o przejściu bez sygnalizacji i o tym
jakoby pieszy nie miał na nim pierwszeństwa.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.15 20:06 masti
- 17.10.15 20:23 Tom N
- 17.10.15 20:29 masti
- 17.10.15 20:32 Czesław Wiśniak
- 17.10.15 21:08 Shrek
- 17.10.15 21:18 HubertO
- 17.10.15 21:19 Tom N
- 17.10.15 21:55 masti
- 17.10.15 21:56 masti
- 17.10.15 22:03 Shrek
- 17.10.15 22:08 Tom N
- 17.10.15 22:45 J.F.
- 17.10.15 23:07 Zenek Kapelinder
- 17.10.15 23:43 masti
- 18.10.15 00:18 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=