-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Wed, 28 Oct 2015 23:18:46 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 62
Message-ID: <n0rhke$g7k$1@node2.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <n08k5a$pfo$1@node1.news.atman.pl>
<1b2x29mgg17l1$.ciixr547ua0v$.dlg@40tude.net>
<n0kd0b$7o9$1@node2.news.atman.pl>
<562dcb65$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
<n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl> <n0m5gi$4t3$1@node2.news.atman.pl>
<n0m6ra$v4p$2@node1.news.atman.pl>
<562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
<n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
<c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl> <n0qa0i$7d9$1@node2.news.atman.pl>
<n0qcao$9p5$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<n0r2hs$vvb$2@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<n0r9f2$8mh$1@node1.news.atman.pl>
<jk79pbsao4q1.23639kiq4tnw$.dlg@40tude.net>
<n0rc66$bib$1@node1.news.atman.pl>
<1ho11vicvq2cg.1fnfjdy0uxoek$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1446070734 16628 89.76.149.73 (28 Oct 2015 22:18:54 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Oct 2015 22:18:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <1ho11vicvq2cg.1fnfjdy0uxoek$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571217
[ ukryj nagłówki ]
>> W dniu 28.10.2015 o 21:29, J.F. pisze:
>>>> https://www.youtube.com/watch?v=EUm5EQcJgkI
>
>>> Podrecznikowy niemal przyklad graniczny.
>>> Szkoda ze kamera nie pokazala wiecej.
>>> "na przejsciu" byli juz pewien czas ... ale dwoch pasow ruchu tam
>>> chyba nie ma.
>>> I chyba nie dali kierowcy szans na zatrzymanie, nawet jak jechal
>>> przepisowa predkoscia. Slisko. A skoro nie dali, to wtargniecie :-)
>>> Bo jak widac od uderzenia mial droge zatrzymania jakies 2m. Mimo, ze
>>> nadal slisko.
>>> Nie chcialo sie obejrzec, a potem pretensje do kierowcy ...
>>
>> "Policjanci zatrzymali prawo jazdy 38-letniej kierującej peugeotem.
>> Kobieta była trzeźwa. Odpowie przed sądem. - 38-latce grozi zakaz
>> prowadzenia pojazdów mechanicznych od sześciu miesięcy do trzech lat,
>> jak również kara grzywny do 5 tys. zł - poinformował Prokopczyk. Dodał,
>> że kobieta, odnosząc się do okoliczności zdarzenia, powiedziała
>> policjantom, że "została zaskoczona przez osoby, które znalazły się na
>> przejściu". - Kwestia bezsporną jest wina kierującej, która zbliżając
>> się do przejścia dla pieszych, powinna zachować szczególną ostrożność.
>> Dojeżdżając do przejścia, miała kilkanaście metrów, gdy piesi byli już
>> na przejściu - powiedział Prokopczyk. Dodał, że z monitoringu wynika, że
>> nie rozejrzeli się, wchodząc na jezdnię, ale byli już na środku zebry,
>> kiedy nadjechał samochód i ich potrącił."
>
> A co potem sad na to, a przedtem biegly i prokurator ?
Nie wiem, sprawa pewnie się nie zakończyła ale nie wróżę niczego dobrego
dla kierowcy:)
> Bo ... z jednej strony na srodku przejscia, z drugiej - od wejscia do
> uderzenia 4 kroki i 2 sekundy mijaja.
> Sami policjanci twierdza, ze to za malo na skuteczne hamowanie :-)
Bez znaczenia. Trzeba zdążyć zahamować jeśli pieszy znajdzie się na
pasach. Jeśli ktoś ma z tym problem to lepiej się zatrzymać i przepuścić.
>> Dodatkowo teorie braku rozejrzenia się można łatwo obalić bo ulica jest
>> jednokierunkowa a piesi przez pewien czas szli "na przeciwko" samochodu,
>> więc na miejscu kierującej zastanowił bym się czy podnosić ten dowód w
>> Sądzie.
>
> Zarzut moze i faktycznie niewlasciwy ... wiec tym bardziej powinni
> widziec ze wchodza prosto pod samochod :-)
Prosto pod samochód to wbiegła ta babka od zenka, a kierowca pewnie i
tak dostał mandat albo grzywnę do zapłaty na rzecz jakiejś fundacji
ofiar wypadków:) Tutaj ludzie byli na środku jezdni. Byli pewni, że auto
się zatrzyma. Do takich sytuacji:
https://www.youtube.com/watch?v=DMisGJGjta8
miała nie dopuścić ta ustawa.
Widzisz pieszego przy przejściu - przepuść go!
Niestety wieśniactwo na drogach w tym kraju jest porażające:/
>> Niestety sądząc po opiniach tu i na YT to daleko nam do cywilizacji :)
>
> Cywilizacja drogi hamowania nie skroci :-)
W niektórych krajach skraca:)
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.15 23:21 re
- 28.10.15 23:53 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 00:25 J.F.
- 29.10.15 00:45 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 00:50 J.F.
- 29.10.15 01:32 J.F.
- 29.10.15 08:19 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 08:21 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 08:37 J.F.
- 29.10.15 09:27 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 11:29 J.F.
- 29.10.15 13:04 Zenek Kapelinder
- 29.10.15 13:41 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 15:21 Zenek Kapelinder
- 29.10.15 16:12 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=