-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Mon, 26 Oct 2015 08:14:43 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<c...@g...com>
<2...@g...com>
<56248c0a$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<n0286r$4vk$2@node2.news.atman.pl> <n034ho$8cv$1@node2.news.atman.pl>
<56251a7b$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<n03bu4$ce9$1@node1.news.atman.pl>
<ezmau6ug8gto$.qe8517n7shul$.dlg@40tude.net>
<n04hl5$jdb$1@node2.news.atman.pl>
<56266166$0$9570$65785112@news.neostrada.pl>
<n05rbh$t85$1@node2.news.atman.pl>
<5627535f$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<n086hp$bj1$1@node1.news.atman.pl>
<5627a8a9$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
<n08ejg$jr2$1@node1.news.atman.pl> <n08fhv$fl9$1@node2.news.atman.pl>
<5627cc9c$0$9571$65785112@news.neostrada.pl>
<n08k5a$pfo$1@node1.news.atman.pl>
<1b2x29mgg17l1$.ciixr547ua0v$.dlg@40tude.net>
<n0kd0b$7o9$1@node2.news.atman.pl>
<562dcb65$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1445843680 15476 83.142.198.226 (26 Oct 2015 07:14:40
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Oct 2015 07:14:40 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <562dcb65$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570969
[ ukryj nagłówki ]On 26.10.2015 07:42, HubertO wrote:
>>>> Z bardziej ważnych powodów niż różnica między 12 a 11,9l na 100.
>>>
>>> A wlasciwie to z jakich ?
>>
>> Jasnej kwestii pierwszeństwa.
>>
>> Shrek.
>
> Kwestia pierwszeństwa pieszych, obecnie jest bardzo jasno określona.
No właśnie nie bardzo.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.15 22:19 HubertO
- 26.10.15 22:44 Shrek
- 26.10.15 23:35 HubertO
- 27.10.15 06:12 Shrek
- 27.10.15 07:42 J.F.
- 27.10.15 08:26 Czesław Wiśniak
- 27.10.15 09:03 Iguan_007
- 27.10.15 15:57 Cavallino
- 27.10.15 16:37 Czesław Wiśniak
- 27.10.15 17:37 Zenek Kapelinder
- 27.10.15 17:47 Czesław Wiśniak
- 27.10.15 18:10 Shrek
- 27.10.15 18:11 Shrek
- 27.10.15 18:13 Cavallino
- 27.10.15 18:21 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=