-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.avx196.neoplus
.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Sun, 25 Oct 2015 17:09:35 +0100
Organization: private
Message-ID: <2869079115$20151025170944@squadack.com>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<c...@g...com>
<2...@g...com>
<56248c0a$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<n0286r$4vk$2@node2.news.atman.pl> <n034ho$8cv$1@node2.news.atman.pl>
<56251a7b$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<n03bu4$ce9$1@node1.news.atman.pl>
<ezmau6ug8gto$.qe8517n7shul$.dlg@40tude.net>
<n04hl5$jdb$1@node2.news.atman.pl>
<56266166$0$9570$65785112@news.neostrada.pl>
<n05rbh$t85$1@node2.news.atman.pl>
<5627535f$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<n086hp$bj1$1@node1.news.atman.pl>
<5627a8a9$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
<n08ejg$jr2$1@node1.news.atman.pl> <n08fhv$fl9$1@node2.news.atman.pl>
<5627cc9c$0$9571$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.151021.invalid>
<5627d244$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.151025.invalid>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
posting-host="avx196.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.27.57.196";
logging-data="4049"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Comment-To: All
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid.151025.invalid>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570908
[ ukryj nagłówki ]Hello Tom,
Sunday, October 25, 2015, 4:29:31 PM, you wrote:
[...]
> Jak nie jak można 140 jechać -- mnie wychodzi, że 1l na 10km/h trza zużyć
> powyżej 70km/h;P
> 130 - 13l, 149 -15l
Prawie jak w Nubirze 2.0 - przy 200km/h 20l/100km lub 40l/h ;)
>> b) masz Nubire :-)
> Miałem, ale wtedy to z autostrad było ino płytostrada i wiecznie rozgrzebana
> Kraków Katowice, a Nubira miała takie II i 106KM.
I?
> A teraz 143KM z 1.8 przy G. = 1355kg -- spokojnie 150 na Anne wjeżdża ale
> wtedy chwilowe spalanie w okolicach 30 na podjeździe ;P
Lanos z palcem wjeżdża na Annę a spalić więcej jak 16.5l/100km na
V-tce nie może.
> Dziś też średnia wyszła na A2/A1 14l na 140km/h (wg licznika, który pokazuje
> 165 przy 149km/h na GPS)
> Zatankowałem tuż przed wjazdem na A1 z A2 i potem po zjechaniu z A2 (wyszło
> 36l/260km czyli 13.8l/100km
Straszny smok :(
> (tak, te 260km na A2 to tylko dwa razy musiałem zwolnić ze 149 (przy
> bramkach)
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.15 17:24 J.F.
- 26.10.15 00:33 J.F.
- 26.10.15 06:17 Shrek
- 26.10.15 07:42 HubertO
- 26.10.15 08:14 Shrek
- 26.10.15 22:19 HubertO
- 26.10.15 22:44 Shrek
- 26.10.15 23:35 HubertO
- 27.10.15 06:12 Shrek
- 27.10.15 07:42 J.F.
- 27.10.15 08:26 Czesław Wiśniak
- 27.10.15 09:03 Iguan_007
- 27.10.15 15:57 Cavallino
- 27.10.15 16:37 Czesław Wiśniak
- 27.10.15 17:37 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=