  • 21. Data: 2009-07-28 16:10:10
    Temat: Re: A jednak na taka bzdure nikt z nas nie wpadl
    Od: XX YY <j...@u...at>

    przykladhttp://www.observision.com/

    > Kyniu

    chce powiedziec , ze antysystem zostal na dlugo wynaleziony w krajach
    arabskich , zanim system o ktorym mowa skonstruowano.

    w j. polskim ten arabski wynalazek nazywa sie kominiarka.

  • 22. Data: 2009-07-28 18:47:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    obserwator pisze:
    > szkoda , że nie zapisuje na czole ;)) imienia danej osoby :))))))))))

    Będzie wbijał pineski, jak na naszej klasie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-07-28 18:59:03
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 09:10:10 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > w j. polskim ten arabski wynalazek nazywa sie kominiarka.

    Nie miejsce tu na takie dyskusje ale wierz mi ze dla systemu to nie jest
    problem.

    Kyniu

  • 24. Data: 2009-07-28 19:02:47
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    > Niedawno był wątek o tym, co głupiego można zaimplementować w sprzęcie
    > foto. No i proszę, nikt na to nie wpadł:
    > ''system rozpoznawania twarzy z funkcją wyświetlania na ekranie imion
    > zapamiętanych osób'' :)
    >
    > http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2009
    /07/stylowe-12-megapikseli-z-filmami-hd

    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    > /co zostało sfinansowane ze środków Unii nie może podlegać żadnym
    > zmianom!/

    Hmmm, wolałbym miec na pokrętle "mode naked" i pstrykac fotki fajnym
    kobietkom:)))), cos a'la ta bramka swego czasu zdajsie, ze na Heathrow.

    elm

  • 25. Data: 2009-07-29 00:30:18
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Kyniu wrote:

    > dla systemu to nie jest
    > problem.

    Jak sobie z tym radzi?

  • 26. Data: 2009-07-29 05:11:17
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > Nie miejsce tu na takie dyskusje ale wierz mi ze dla systemu to nie jest
    > problem.
    >
    > Kyniu

    nie wierze ze nie jest to problem.
    rozpoznanie na podstawie spojowek jest niezawodne pod warunkiem iz
    zostania one dostatecznie rozdzielczo sfotografowana - a to juz moze
    byc problemem.

  • 27. Data: 2009-07-29 06:57:14
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 28 lipca 2009 (12:52:57) napisano:

    > ja ciągle czekam na mistrzowskie posuniecie rozpoznawania wypietej
    > golej dupy do zdjecia.

    Jak zrobisz gołym dupom fote w pionie to zadziala funkcja
    wykrywania usmiechu :)

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz

  • 28. Data: 2009-07-29 07:25:48
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    XX YY napisał(a):

    > idea z podpisami imion nie jest wcale taka plytka.
    > otoz to daje mozliwosc identyfikacji konkretnej twarzy i aparat
    > nastawi odleglosc wlasnie na te twarz np w tlumi9e - to jest powod ,
    > dlaczego wogole na taka idee ktos wpadl.

    Dla kogo ta funkcjonalność? Dla detektywów rozwodowych czy agentów wywiadu?

    wer

  • 29. Data: 2009-07-29 09:25:59
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    jakuboff wrote:

    > Jak sobie z tym radzi?

    Po założeniu kominiarki, ochrona wyprowadza delikwenta na zaplecze...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 30. Data: 2009-07-31 00:07:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Po założeniu kominiarki, ochrona wyprowadza delikwenta na zaplecze...

    Na podstawie...?