  • 1. Data: 2012-07-03 21:10:53
    Temat: A jednak miałem rację...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Wymienili czujnik ciśnienia barycznego turbosprężarki, po 3 tankowaniach
    średnia (z 2281km) 5,06l/100. Około 30% to obszar zabudowany, krótkie
    dystanse. No i oczywiście to wynik z normalnej jazdy, czyli wyższy bieg
    przy 2500-3000 RPM, a nie przy 2000 i nic poniżej 1500 i z włączona
    klimatyzacja non-stop. To teraz niech grupowe mądrale odszczekają. 1,4
    CRDI powinien palić te 6l na trasie? ROTFL. Załamie Was, 1,6 w i30 pali
    na trasie przy normalnej jeździe 5,2l (4 dni miałem takie zastępcze,
    zanim wytropili, że to właśnie ten czujnik wariuje).

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-07-03 22:35:20
    Temat: Re: A jednak miałem rację...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > klimatyzacja non-stop. To teraz niech grupowe mądrale odszczekają. 1,4
    > CRDI powinien palić te 6l na trasie? ROTFL. Załamie Was, 1,6 w i30 pali

    Widocznie to co odstawiasz nie ma nic wspólnego z normalną jazdą....

  • 3. Data: 2012-07-04 02:02:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-03 22:35, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Widocznie to co odstawiasz nie ma nic wspólnego z normalną jazdą....

    Ja wiem ty mistrz jesteś, mogę na korepetycje przyjść? A umiesz tez
    jeździć z lewa noga na hamulcu? Taka banalnie prosta i ponoć
    niepraktyczna sztuczka, którą i ja i moja siostra (żeby ci głupio było)
    wykorzystujemy na co dzień praktycznie w normalnym ruchu. To jak
    nauczysz mnie czegoś? :)

  • 4. Data: 2012-07-04 04:54:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja wiem

    Wątpię, żebyś cokolwiek wiedział.
    No chyba to, co pije komendant we Włocławku.