  • Data: 2014-08-15 19:39:22
    Temat: Re: A gdyby zamiast AC w domu by?o DC....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Aug 2014 15:28:51 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Naskórkowość dobra jest - szybko ogrzeje powierzchnię drutu...

    Ale w transformatorze ma nie grzac ...

    > Da się. Myślę nad tym.

    Hm, bo tak mi sie wydaje ze prad musi byc z grubsza taki sam, a
    szybkosc zmian bedzie jednak znacznie wieksza..

    > Mam problem z mechaniką, bo długi grot by się
    > przydał ale tam trzeba licę grubą prowadzić i potem ją jakoś zakończyć
    > - i tu nie mam pomysłu, jakiej cyny użyć do cynowania końca licy, żeby
    > po zaciśnięciu kocówki do mocowania drutu grota się nie topiła...

    a) bezolowiowej :-)
    b) bezcynowej :-) srebro z miedzia ? Aluminium ?
    mosiadz ma chyba za duzy opor, i braz tez

    c) zadnej - dobrze oczyscic i dobrze zacisnac
    d) nie lica ale paski cienkiej blachy ...

    J.