  • Data: 2013-04-21 11:36:40
    Temat: Re: A Jednak Mialem racje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 22:32:30 +0200, kowtow napisał(a):
    > Jak formowalem baterie litowo jonowa to wielu mnie wysmiewalo a ja mowielem
    > ze jej to napewno nie zaszkodzi.
    > http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,W-akumulatorach-
    litowo-jonowych-jednak-wystepuje-efekt-pamieci,wid,1
    5498383,wiadomosc.html

    O ile zrozumialem, to:
    a) ten efekt pamieci jest pozorny,
    b) dotyczy tylko niektorych typow,
    c) typow (na razie?) niestosowanych powszechnie ?

    No i ciagle nie wykazales ze czeste formowanie nie szkodzi baterii
    bardziej niz rzekomy efekt pamieci.

    Zreszta dyskusja stala sie bezprzedmiotowa, te j*** smartfony co
    chwila wyladowuja baterie.

    Wiec dyskusja powinna raczej zejsc na temat czy smartfona nalezy
    regularnie codziennie ladowac, czy tylko w razie potrzeby ..

    J.