  • Data: 2010-09-10 17:05:43
    Temat: Re: 9600GSO vs GT240
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces OMSON <o...@a...pl> zwrócił błąd:

    > Kupiłem wersje 384MB wiec porównywalnie dla GT240 będzie 512MB bardziej
    > niż 1024MB... Dla większych rozdzielczości sprawdzi się więcej VRAM -
    > logiczne (uprzedzając przyszłe spostrzeżenia) ;) Ja pytam konkretnie o
    > porównanie 9600GSO 384MB Sonic z GT240 512MB w grach i możliwości O/C?

    A ja pytam konkretnie o pamięć :P
    Chodzi o to że wersje z pamięcią GDDR5 są wydajniejsze od wersji DDR3, i
    to na tyle że te drugie są bez sensu do grania. 9600GSO jest
    porównywalna wydajnością do tej wersji GDDR5 GT240, średnio gorsza
    (chociaż też zależy w czym, w jakiej grze i rozdzielczości), natomiast
    wyraźnie lepsza od wersji DDR3. Jeśli chodzi o OC, to ja mam słabe
    doświadczenia, przede wszystkim dlatego że 9600GSO się mocno grzeje pod
    podkręcaniu. Gwoli ścisłości mam ją jaką drugą kartę, to i nie bardzo ma
    się jak dobrze chłodzić, ale jednak. GT240 grzeje się mniej, i o
    kilkanaście procent ją podkręcisz.

    Bez uwzględnienia konkretnej gry i rozdzielczości nie da się dokładnie
    porównać z prostego powodu - te karty różnią się prawie wszystkim, poza
    średnią wydajnością.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8