  • Data: 2010-09-13 07:27:18
    Temat: Re: 9600GSO vs GT240
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    knrdz pisze:

    > Nie LOLuj, bo to Ty nie odpowiedziałeś na pytanie, to nic dziwnego, że
    > nie zrozumiałeś odpowiedzi. Nie ma 9600GSO z DDR5, Saiko pytał o to jaki
    > rodzaj pamięci miała ta GT240, z którą chciałeś swoją GSO porównywać.
    > Jeśli DDR5, to jest z Twoją porównywalna (nieco szybsza), jeśli DDR3, to
    > sporo wolniejsza.
    Saiko źle sformułował pytanie - tym samym wprowadzając mnie w błąd bo
    wynikało z niego, że pyta o pamięci na mojej karcie. Dlatego jego
    odpowiedź zinterpretowałem jako sarkastyczną ;) To było w pierwszym
    odruchu. Za chwile jak oglądałem GT240 i zauważyłem, że są z DDR3 i
    GDDR5 a 9600GSO nie występuje z GDDR5 i było jasne, że to nie był
    sarkazm ale nie rozpisywałem się by to rozgrzebywać bo po co? :)
    W każdym razie, dzięki za umiejętność logicznego czytania i sprostowanie.

    Pzdr, OMSON

    P.S. Gdzie sie podziały posty Saiko z tego wątku? :)