  • 1. Data: 2010-09-10 10:40:52
    Temat: 9600GSO vs GT240
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Jak oceniacie wydajność obydwu kart w grach? Ewentualnie możliwości po
    przetaktowaniu?

    Pzdr, OMSON

    P.S. Kupiłem na Allegro tą pierwszą w bardzo niskiej cenie i zastanawiam
    się czy to był dobry pomysł...

  • 2. Data: 2010-09-10 13:06:44
    Temat: Re: 9600GSO vs GT240
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    A propos - kupiłem wersję Sonic (384MB) - wg producenta jest to edycja
    overclockerska.

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2010-09-10 13:27:34
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces OMSON <o...@o...pl> zwrócił błąd:
    > Jak oceniacie wydajność obydwu kart w grach? Ewentualnie możliwości po
    > przetaktowaniu?

    Pierwsze pytanie: jakie pamięci ma (mieć) ta GT240?

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 4. Data: 2010-09-10 14:45:38
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Saiko Kila pisze:

    > Pierwsze pytanie: jakie pamięci ma (mieć) ta GT240?

    Kupiłem wersje 384MB wiec porównywalnie dla GT240 będzie 512MB bardziej
    niż 1024MB... Dla większych rozdzielczości sprawdzi się więcej VRAM -
    logiczne (uprzedzając przyszłe spostrzeżenia) ;) Ja pytam konkretnie o
    porównanie 9600GSO 384MB Sonic z GT240 512MB w grach i możliwości O/C?

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2010-09-10 17:05:43
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces OMSON <o...@a...pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > logiczne (uprzedzając przyszłe spostrzeżenia) ;) Ja pytam konkretnie o
    > porównanie 9600GSO 384MB Sonic z GT240 512MB w grach i możliwości O/C?

    A ja pytam konkretnie o pamięć :P
    Chodzi o to że wersje z pamięcią GDDR5 są wydajniejsze od wersji DDR3, i
    to na tyle że te drugie są bez sensu do grania. 9600GSO jest
    porównywalna wydajnością do tej wersji GDDR5 GT240, średnio gorsza
    (chociaż też zależy w czym, w jakiej grze i rozdzielczości), natomiast
    wyraźnie lepsza od wersji DDR3. Jeśli chodzi o OC, to ja mam słabe
    doświadczenia, przede wszystkim dlatego że 9600GSO się mocno grzeje pod
    podkręcaniu. Gwoli ścisłości mam ją jaką drugą kartę, to i nie bardzo ma
    się jak dobrze chłodzić, ale jednak. GT240 grzeje się mniej, i o
    kilkanaście procent ją podkręcisz.

    Bez uwzględnienia konkretnej gry i rozdzielczości nie da się dokładnie
    porównać z prostego powodu - te karty różnią się prawie wszystkim, poza
    średnią wydajnością.

  • 6. Data: 2010-09-10 18:23:09
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Saiko Kila pisze:

    > A ja pytam konkretnie o pamięć :P
    > Chodzi o to że wersje z pamięcią GDDR5 są wydajniejsze od wersji DDR3, i
    > to na tyle że te drugie są bez sensu do grania. 9600GSO jest

    Ja kupiłem z GDDR3 niestety. :)

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2010-09-10 20:59:54
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces OMSON <o...@a...pl> zwrócił błąd:

    > Ja kupiłem z GDDR3 niestety. :)

    No trudno. W takim razie GSO jest sporo wydajniejsza :)

  • 8. Data: 2010-09-10 21:32:42
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Saiko Kila pisze:

    > No trudno. W takim razie GSO jest sporo wydajniejsza :)

    LOL

    Dobra, EOT :D

    Pzdr, OMSON

  • 9. Data: 2010-09-11 07:03:08
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    OMSON pisze:

    > LOL

    Nie LOLuj, bo to Ty nie odpowiedziałeś na pytanie, to nic dziwnego, że
    nie zrozumiałeś odpowiedzi. Nie ma 9600GSO z DDR5, Saiko pytał o to jaki
    rodzaj pamięci miała ta GT240, z którą chciałeś swoją GSO porównywać.
    Jeśli DDR5, to jest z Twoją porównywalna (nieco szybsza), jeśli DDR3, to
    sporo wolniejsza.

  • 10. Data: 2010-09-12 12:14:41
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przetaktowaniu?
    >
    > Pzdr, OMSON
    >
    > P.S. Kupiłem na Allegro tą pierwszą w bardzo niskiej cenie i zastanawiam

    GT240 to już dx10.1 oraz niższy (zimniejszy) proces technologiczny niż
    9600GSO (dx10). Te 512MB też będzie lepsze niż 384MB.
    Ale GSO będzie szybsza niż 240.