  • Data: 2019-12-31 13:46:42
    Temat: Re: 82-latek zginął na pasach
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-12-31 13:22, Shrek wrote:

    > Tak średnio, skoro pojazd zatrzymał się 60 metrów za ciałem

    Co tam się wydarzyło to nie do końca wiadomo.
    Jeśli do końca nie widział goscia i jedyne co sie stało to był huk
    uderzenia i rozbita szyba to wątpię żeby zaczął hamować natychmiast. W
    takiej sytuacji zaskoczenia jest chwila konsternacji - co sie stało jak
    nic poza tym się nie dzieje. Dość normalne zjawisko. Wiec chwila -
    sekunda czy dwie zanim wróciła swiadomosć i wtedy już zahamował. Nic w
    tym dziwnego.

    Dziwne to sa zalozenia motlochu w stylu pedzil 250 zaczal hamowac 100m
    przed przejsciem po czym palac gume caly czas zatrzymal sie 100m za
    przejsciem. No ale takie rozumowanie jest po prostu godne tluszczy.

    --
    mk4