  • Data: 2009-11-12 13:44:49
    Temat: Re: 7d na dpreview.com
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-12 14:20:40 +0100, John Smith <u...@e...net> said:

    > To Ty podniosłeś kwestię magnezowego korpusu, jakoby był konieczny w
    > porządnym amatorskim korpusie.

    Po pierwsze nie napisałem nigdzie, że to ja uważam iż jest niezbędny w
    porządnym korpusie amatorskim, po drugie wyjaśniłem Ci po prostu skąd
    się biorą (najprawdopodbniej) takie różnice w wadze, która jak widać
    jest dla Ciebie czynnikiem istotnym.

    > Jakoś w D90 pryzmat się zmieścił w budżecie, a to nie klasa wyższa, a
    > jedynie przyzwoita amatorska.

    A magnez już nie. A w pdobnej klasie u Canona jest i przyzmat i magnez.
    Zresztą rozważania o materiałach kontra cena są dość abstrakcyjne, bo
    to nie suma kosztów wytworzenia ma kluczowy wpływ na końcową cenę,
    tylko marketing.

    > Dla tych co potrzebują jest 7D.

    Ale co, masz za złe Canonowi, że w dwucyfrowym body umieścił ficzersa,
    na który niektórzy zwracają uwagę i uważają go za plus? To obraź się
    jeszcze na Sony za a700, Pentaxa za K7 i Olka za E3.

    > Ale przypuszczam, że większość amatorów nie chce go (magnezu) nosić i za
    > niego dopłacać.

    I dlatego kupują np. 500D. Albo i 1000D. Albo wybierają inny system.
    Nie chcesz - nie płacisz. Niestety czasy, gdy będzie można sobie
    dowolnie skastomizować korpus pod swoje oczekiwania są myślę dość
    odległe, więc na razie trzeba się ograniczyć do wybierania z tego, co
    różni producenci umieszczają na różnych półkach.

    de Fresz