    From: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 7D na optycznych
    Date: Fri, 27 Nov 2009 12:36:22 +0100

    > No tylko co, jesli dla kogos crop jest przydatny?
    > np. fotografia zwierzat
    > Taniej kupic nowsza cropowa puszke nisz dolozyc 60% lub drugie tyle by
    > zamiast 300/2,8 kupic 400/2.8 :)

    to Sobie wytnij z tych 21 mpix cropa do 14 mpix i wyjdzie na to samo
    mniej wiecej.

    > No wlasnie.. AF dla niektorych jest jedna z bardziej kluczowych spraw...
    > A tu wyglada ze AF jest jednak sporo lepszy niz w 5D.
    > Zreszta sam czesto narzekasz na AF w 5tkach...
    > czasem AF rownie wazny jak dynamika...

    kwestia wolenia, ja wole sredni AF niz kupe jaka mi zaoferowal nowy 50D
    Zawiodlem sie na nim na calej linii niestety. Moje osobiste odczucia sa
    takie,
    ze na chwile obecna nie chce zadnego cropa bo sa one bezuzyteczne
    powyzej 1200 - 1600 ISO dla mnie. A bywa, ze uzywam z takich
    czulosci. 7D nie zaoferowal specjalnie wiecej na tym polu a jego cena
    jest jakby duza. Ale to moje zdanie.

    Roger