  • Data: 2009-11-27 08:41:29
    Temat: Re: 7D na optycznych
    Od: "Lol" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Upakowanie pixeli jest spore ale na tym poziomie cenowym konkurncja wypada
    > podobnie... w kwestii dynamiki co potwierdzaja inne testy.
    >
    > Co ciekawe ten test ma sporo razacych bledow... widac miejscami ze autorzy
    > nawet nie przeczytali czasem instrukcji...
    > Co do roznic z innymi testami to troche dziwne ze tu niby tak wyraznie
    > "odstaje"
    >
    > Mysle ze aparat osiagnie spory sukces nawet uzytkownikom nikona sprzet sie
    > podoba, choc narzekaja ze troche za duzo tych Mpix
    >
    > http://photofocus.com/2009/11/25/my-first-evaluation
    -of-the-canon-7d-as-still-camera/

    > Pozdrawiam
    > Steel

    Myślę, że pojawiająca się czasami dezaprobata dla 7D wynika z faktu że
    czekamy już dostatecznie długo na to, aby najnowszy aparat APS-C osiągnął
    szeroko pojętą jakość obrazowania zbliżoną do pierwszych pełnoklatkowych
    cyfrówek (w końcu minęło już kilka lat...). Niestety wiele wskazuje na to,
    że jeszcze kilka lat musimy poczekać ;)

    --
    Lol