    From: " bd" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 7-miejsc - co mam obejrzeć?
    Date: Wed, 3 Aug 2011 15:01:51 +0000 (UTC)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co aktualnie uważacie za godne uwagi z okolicy 2006-7 *wyłącznie* w
    > benzynie o mocy około 120kM z siedmioma miejscami? Preferowane 7 foteli
    > z czego 2 chowane w podlogę. Jak będą wyciągane to nie jest bardzo źle,
    > ale ... Cel 7-miejsc: żadko, ale przydało by się kilka razy w roku.
    > Autko nie powinno wyglądać jak autobus, zamierzam tym normalnie się
    > poruszać po mieście.

    mam opcje: Voyager i jego odmiany 3.3 lub 3.8L :) na LPG masz tam - od wersji
    - 180-218 koni, prowadzi sie ok, w miescie tez jest ok jak duza limuzyna, po
    tygodniowym treningu wciskasz sie w dziury w ktorych drzwi w osobowce nie
    otworzysz, a tu prosze odsuwasz drzwi boczne i wysiadasz.

    Sa w benzynach tylko awtomaty, ale motorki 3.3 i 3.8 doskonale znosza LPG.
    Ja tez tak kiedys myslalem, ze po co mi taki 7-miejscowy autobus, ale jednak
    to tak jak z klima nie dorabiajac jakiejs ideologii, ze ten to nie ma bo nie
    lubi i inne bzdety, jak chce to uzywam, jak nie jezdze tlyko sam lub maks. w 4
    osoby i mam 1600 dm3 bagżniora ;), a dodatkowo majac wersje Stow'N'go chowasz
    wszystkie fotele w podloge, poza oczywiscie przednimi, a przy 7 miejscach masz
    i tak dalej 580 l bagaznika... a ile jest u konkurencji?

    minus ten, ze sie psuje jak kazdy inny, i nie obracaja sie przednie fotele ;)

    Ale to jest prawie prawdziwe 7-miejsc, Turan ma dwa miejsca dla 6-latkow ktore
    i tak nie chca tam jezdzic bo ciasno ;).

    Niewiem dlaczego chcesz 120 koni, po zaladowaniu tego ludzmi i bagazami, nie
    wyobrazam sobie jak to jezdzi? - no dobra moze jezdzi, ale jak wyprzedza?

    Szukajac dla siebie Szarana, bo opcja Turana odpadla w przedbiegach (maly
    otwor zaladunkowy, byle Kombi Corolla czy Astra miala szerszy, wpadaly mi w
    oko tylko benzynki 2l, i mniejszy przebieg i bardziej zadbane, naprawde widac,
    ze pelerki w morzu igielek 1.9 TDI z przebiegiem jak jeden maz 160-180 tkm, a
    naprawde 2, 3 razy wiekszym :) a tych nowszych 2.0 TDI to nawet nie chcialem tykać

    Czsem sie trafil Falaxy 2.3 czy 2.8 no i 4x4 Alhambry. Final finalow, Voyager
    wygral, to bezkompromisowy Van, jedynie moze sie z nim rownac Espace, ale ten
    jest na F i nie ma suwanych drzwi oraz przy 7 osobach polowe kufra zajmuja fotele.

    O wyjmownaiu fotli nie wspomne bo w SnGo, pocikasz za pasek i myk, majac na
    weekend firmowa Alhambre 1.8T niezle sie natrudzilem zanim doszedlem co i jak.

    Szukaj, mysl i kombinuj... albo zostaniesz przy tym co masz, albo pojedzies
    zpo bandzie i kupisz automat pomiedzy to sa pol srodki ni to autobus, ni to
    osobowka.

    PS. jest tez krotki Vuyager, ale niema systemu skladanych foteli S'n'Go, to
    zrownuje go z innymi autami dla silaczy.

    pzdr
    bd