  • 21. Data: 2014-12-26 19:07:11
    Temat: Re: 7 lat gwaracji z KIA a używany samochód
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > I wtedy to była jak najbardziej prawdziwa opinia. Dzisiaj te Toyoty i
    > Hondy tak naprawdę żyją legendarną jakością sprzed lat,

    Tak jak merce :)

  • 22. Data: 2014-12-26 19:13:08
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Jeśli sadzisz, ze ktokolwiek bardziej się stara na rynek amerykański niż
    > europejski to jesteś w mylnym błędzie.

    Najgorsze to sa te produkowane w USA. Znajomy sprowadza nowki sztuki i
    mialem mozliwosc dokladnego obejzenia RAMa i Cherokee. Takiego niechlujstwo,
    ze nawet chinczycy by sie zdziwili.:)

  • 23. Data: 2014-12-26 19:19:30
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > I słusznie

    Mazdy to podobno nadzwyczaj szybko ruda zzera. Podobno, bo nie mialem ale
    widzialem i czytalem :)

  • 24. Data: 2014-12-26 19:27:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-12-26 o 19:19, Czesław Wiśniak pisze:

    > Mazdy to podobno nadzwyczaj szybko ruda zzera. Podobno, bo nie mialem
    > ale widzialem i czytalem :)

    Podobno.
    W rodzinie rocznik 2006 z silnikiem 1.8 benzyna, nadwozie kombi, i nic
    jej nie jest. Aż żałuję że posłuchałem tych "podobno" i kupiłem
    "bezawaryjną" Toyotę.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2014-12-26 20:13:15
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-12-26 o 19:27, Irokez pisze:

    > Podobno.
    > W rodzinie rocznik 2006 z silnikiem 1.8 benzyna, nadwozie kombi, i nic
    > jej nie jest. Aż żałuję że posłuchałem tych "podobno" i kupiłem
    > "bezawaryjną" Toyotę.

    No pacz Pan. A ja mam dwie toyoty (2005 i 2006) i nic im nie jest.
    Ani ruda nie chce zjadać, ani się nie psują. Nienormalne jakieś.
    Za to sąsiad kupił Mazdę, nówkę. I bardzo szybko jej się pozbył.
    Przypadek...? Nie sądzę :-)

    JK

  • 26. Data: 2014-12-26 20:18:42
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-26 o 19:07, Czesław Wiśniak pisze:

    > Tak jak merce :)

    A która marka obecnie robi tak wytrzymałe samochody jak te z około 90r? ;)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 27. Data: 2014-12-26 20:41:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie przekracza. Znajomy ma już pod koniec i nienarzeka na ceny. Niestety
    > nie mam z nim kontaktu aby zapytać o szczegóły.

    No to ja napiszę - za przeglądy Kii płaciłem mniej niż teraz chce Daci,a
    która rzekomo jest tania w serwisie.

  • 28. Data: 2014-12-26 20:43:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]

    Bzdura do n-tej potęgi.
    Ceed to było najbardziej bezawaryjne auto jakie miałem w życiu.
    Efekt był taki, że z gwarancji nie udało mi się skorzystać.

    > Tak gwarancja jest długa żeby przyciągnąć ludzi, w rzeczywistości nie
    > obejmuje prawie niczego ;)

    Następna bzdura.
    Od razu wiadomo że pisał ktoś, kto nie ma pojęcia o czym tłucze.

  • 29. Data: 2014-12-26 21:09:39
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Podobno.
    > W rodzinie rocznik 2006 z silnikiem 1.8 benzyna, nadwozie kombi, i nic
    > jej nie jest.
    No to żadne "osiągnięcie", mój Matiz 6 lat temu też był bez rdzy, teraz
    ma 14 i zaczyna go brać, dół drzwi i progi, ale stoi cały czas na dworze
    i za mało go myłem, szczególnie w zimie, czasami wcale.
    Więc jak widzisz 8 latek bez rdzy to nic wielkiego.
    A o Mazdach też słyszałem że nawet tyle nie wytrzymują.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 30. Data: 2014-12-26 21:19:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Może i tak, po prostu widzę ile przyjeżdża do mnie niezawodnych toyotek a
    > ile tych badziewnych koreańców :) Wiem że to zależy też od tego ile tych
    > samochodów ogólnie jeździ ale biorąc po uwagę że w okolicy jeżdżą tylko
    > szmelcvageny to toyot i kia jest zbliżona ilość ;)

    To pewnie dlatego że ludzie wiedzą że jesteś wyśmienity mechanik
    i zjeżdzają się do Ciebie z całego województwa ;-)

    > W Toyotkach kolektory i bezpośredni wtrysk, sterowanie VVT-i (miałem
    > kilka), ostatnio była też 1.8 1ZZ-FE z urwanym rozrządem - przebieg 180kkm
    > :)
    > Hondy z dieslami, sterowanie VNT. Jak klient mówi że mu czasem traci moc
    > to nawet diagnozować nie muszę tylko zawór od turbo w ciemno można
    > wymieniać.
    >
    > Kia miałem 2 w jednej Pan zrobił 90kkm na jednych świecach zapłonowych
    > i coś mu nierówno chodziła (więc nie usterka a eksploatacja), w drugiej
    > sterowanie szybami elektrycznymi.

    2 kie a ile miałeś pod swoją toyot i hond?