  • 31. Data: 2014-12-26 21:21:25
    Temat: Re: 7 lat gwaracji z KIA a używany samochód
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
    news:549d97c2$0$2656$65785112@news.neostrada.pl...

    > I wtedy to była jak najbardziej prawdziwa opinia. Dzisiaj te Toyoty i
    > Hondy tak naprawdę żyją legendarną jakością sprzed lat, a obecne tak
    > naprawdę niczym pozytywnym nie różnią się już od wymienionych Kii.

    No nie wiem - jakoś nie mogę uwierzyć że się Kia nauczyła robić
    niezawodne samochody w kilka lat...

    > Druga sprawa jest taka że przy produktach na rynek USA Japońcy mogą sie
    > bardziej starać, i te wersje być może faktycznie górują jakością nad
    > wyrobami Koreańców.

    Faktem jest, że chodzi o górną półkę: Accord i Camry a nie Yaris czy Civic.

  • 32. Data: 2014-12-26 21:22:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

    > Najgorsze to sa te produkowane w USA. Znajomy sprowadza nowki sztuki
    > i mialem mozliwosc dokladnego obejzenia RAMa i Cherokee. Takiego
    > niechlujstwo, ze nawet chinczycy by sie zdziwili.:)

    No ale ten szmelc ma tu w USA też taką samą kiepską opinię.
    Nie myl tego z japończykami.

  • 33. Data: 2014-12-26 21:23:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak jak merce :)

    Nie wiem czy tak jak merce, bo niemieckie samochody mają tu w USA
    opinię drogich i psujących się często zabawek. Fajnie się nimi jeździ
    ale jak coś się popsuje, a często się psuje, to wtedy masz bidę z nędzą.

  • 34. Data: 2014-12-26 21:26:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja bym się nie pakował w KIA. Ta długa gwarancja jest oferowana po to
    > bo auta się psują i nikt by ich w ogóle nie kupił bez długiej gwarancji...
    > Nie wolałbyś auta, które ma renomę że się nie psuje? (Honda/Toyota)

    mówisz o tych samochodach, które wchodziły na rynek światowy jako tanie
    gówno. Tanie by ktokolwiek zechciał kupić podróbki robione przez
    wieśniaków z japonii?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2014-12-26 21:26:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message

    > No to żadne "osiągnięcie", mój Matiz 6 lat temu też był bez rdzy, teraz ma
    > 14 i zaczyna go brać, dół drzwi i progi, ale stoi cały czas na dworze i za
    > mało go myłem, szczególnie w zimie, czasami wcale.
    > Więc jak widzisz 8 latek bez rdzy to nic wielkiego.
    > A o Mazdach też słyszałem że nawet tyle nie wytrzymują.

    Też tak jak Ty zdziwiłem się że gościu oczekuje problemów z rdzą
    w roczniku 2006 :-) Czym on jeździć musiał wcześniej to wolę nie mysleć ;-)

  • 36. Data: 2014-12-26 21:27:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Te haczyki to na pewno to że tylko niektóre elementy pojazdu mają tak
    > długą gwarancję.

    Publikują tą gwarancję gdzieś w sieci w pełnej treści?
    Zaraz się okaże że na wszystko jest tylko rok a reszta to tylko skrzynia i
    silnik.

  • 37. Data: 2014-12-26 22:34:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > No ale ten szmelc ma tu w USA też taką samą kiepską opinię.
    > Nie myl tego z japończykami.

    Japonczycy to juz nie jest ta sama "marka" co kiedys podobnie jak Niemcy.
    Przykladow jest wiele. Od 2letnich rdzewiejacych karoserii po potezne
    konstrukcyjne bledy w silnikach czy skrzyniach i kiepskich materialach.
    Honda miala byc, tak ? Np. Civic- lozyska w skrzyni.

  • 38. Data: 2014-12-26 22:37:58
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > No nie wiem - jakoś nie mogę uwierzyć że się Kia nauczyła robić
    > niezawodne samochody w kilka lat...

    Nauczyli sie. Kia i Hyundai sa znacznie lepiej dopracowane niz kiedys. Cena
    takiego i40 w odsprzedazy tez nie jest niska.

  • 39. Data: 2014-12-26 22:47:53
    Od: "Jankol" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nauczyli sie. Kia i Hyundai sa znacznie lepiej dopracowane niz kiedyś.

    Hyundai Pony, stara konstrukcja 1990, ale niezawodna, trwała.

  • 40. Data: 2014-12-26 23:58:32
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-12-26 o 17:55, Ghost pisze:

    > I słusznie