  • Data: 2012-09-18 06:10:41
    Temat: Re: 6D - tania pelna klatka od Canona
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:
> [...]
    cial-specs/

    > A ja czekałem na to, żeby w końcu okazało się, że pełna klatka może
    > być dość tania w produkcji. I co?

    ale zauważyłeś dlaczego tak sie stało?

    bo została przekroczona pewna magiczna liczba podaży takich matryc, być może
    udało sie poprawić technologię dzięki czemu z wafla mamy mniejszy odpad i
    matryce staniały. A teraz zobacz ile czasu upłynęło od chwili gdy pojawiły
    sie pierwsze popularniejsze FFy. Nikt nie twierdził że tańszych FF nie
    będzie kwestią było tylko kiedy to sie stanie.

    tak na marginesie ciekawe czy do tych tańszych nie ładuje sie matryc z
    wadami które to wady sa korygowane programowo przez oprogramowanie
    obrąbiające obraz z matryc.