  • Data: 2015-10-27 20:12:25
    Temat: Re: 650zł za 105km
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Oct 2015 19:52:20 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Ta historia to jest sprzed kilku dobrych lat. Kiedyś były jakieś afery,
    > zakazy noszenia prywatnych telefonów przez policjantów...
    > A z drugiej strony - jak szybszy będzie taki bez oficjalnej umowy, to co?

    Ano, pewnie wszystko mozliwe, od "spierdalaj pan, albo przygotuj
    wszystkie dokumenty do kontroli, przez "my tu zlecamy i my wzywamy",
    do "wzywalismy, ale pan sie spoznil, a obywatel ma prawo wyboru".

    A moze tam dobrze wiedza, ze mimo wygrania przetargu od kazdego
    wezwania 50zl trzeba dyskretnie wcisnac w lape :-)

    J.