  • 41. Data: 2011-06-22 11:44:16
    Temat: Re: 61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-22 07:46, Myjk pisze:

    > Mi tego w M6 brakuje. :P
    > Co to za sygnalizacja manewru jednym nacisłem?
    > Nie lepiej już olać w ogóle? :P

    HUJ I HAM jesteś. Nie "dziękujesz" na drodze, to nie zrozumiesz ;)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 42. Data: 2011-06-22 11:44:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-22 08:00, Myjk pisze:

    > Hm... a w Szkodach to jak jest? ;P

    Jak w BMW :) Od się - na stałe, do się - mignięcie ;)

  • 43. Data: 2011-06-22 11:51:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-22 07:48, J.F. pisze:

    > Wysokie to wada - przewraca sie na zakretach :-)
    > Poza tym masz wiekszy wybor - seat, VW, audi, ewentualnie bugatti :-)

    No i kurwa nastała jasność. Ja się wypierdalam, bo wysoki jestem
    ;) , a nie, że najebany jak złośliwie sugerują ;)

  • 44. Data: 2011-06-22 11:53:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-22 08:51, Kub@ pisze:

    > Ad. 4 - jeśli jeszcze Cię to trapi to miałem to samo w P307. Wystarczyło
    > nasmarowanie prowadnic szyby(w ramce). Zbyt mały poślizg(duży opór)
    > uruchamiał czujnik przycięcia i szyba szła 1 cm do góry a potem w dół i tak
    > aż dojechała do końca i dopiero dało się zamknąć.

    To jest trop - jak już szmata jedzie w dół- żadne czary , nawet
    przyciskiem na nią nie działają ! THNX !

  • 45. Data: 2011-06-22 12:07:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Jun 2011 11:44:16 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    > HUJ I HAM jesteś. Nie "dziękujesz" na drodze, to nie zrozumiesz ;)

    HUJ A TAM zawsze rączką, więc rozumiem. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 46. Data: 2011-06-22 12:23:33
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Jasne, a potem pompa paliwa pada niewiadomo czemu. :P
    > hint, zalewasz odpowietrzenie zbiornika.

    rozwiniesz te genialna mysl?

  • 47. Data: 2011-06-22 13:20:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > To jest trop - jak już szmata jedzie w dół- żadne czary , nawet
    > przyciskiem na nią nie działają ! THNX !

    Bo wiesz, auto czasem trzeba umyć inaczej niż deszczem. Żeby nie zaczęło
    żyć własnym życiem. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 48. Data: 2011-06-22 13:59:22
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > rozwiniesz te genialna mysl?

    pompie odccina sie dostep do powietrza, nie moze oddychac i umiera ;)

  • 49. Data: 2011-06-22 14:38:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    > pompie odccina sie dostep do powietrza, nie moze oddychac i umiera ;)

    Zbiorniki od lat są hermentyczne a dostęp powietrza zapewnia zawór
    podciśnieniowy w korku. Przewód odpowietrzający kończy się przed
    korkiem i jego zalanie nie ma najmniejszego znaczenia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 50. Data: 2011-06-22 14:45:04
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Zbiorniki od lat są hermentyczne a dostęp powietrza zapewnia zawór
    > podciśnieniowy w korku. Przewód odpowietrzający kończy się przed
    > korkiem i jego zalanie nie ma najmniejszego znaczenia.

    To po co to finezyjne rozwiązanie w Skodzie? Ta dzwigienka we wlewie paliwa
    przyznam, że i mnie dość poważnie zaskoczyła.