  • 31. Data: 2011-06-22 08:03:43
    Temat: Re: 61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Jun 2011 07:56:35 +0200, huri_khan

    > W oplu (Astra IV, Insignia, Corsa IV) oraz chevrolecie (Cruze) też tak
    > jest.

    Ale już się na szczęście wycofali z miękkiej dźwigni kierunku.
    To była dopiero porażka do kwadratu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 32. Data: 2011-06-22 08:08:40
    Temat: Re: 61 000 minelo ... jak jeden dzien ;)
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Lukasz" <l...@b...net.pl> wrote in message
    > IMO pomysl dobry tylko realizacja powinna byc inna- np. lekkie
    > nacisniecie 3xkierunek, mocne nacisniecie 1x kierunek - lub odwrotnie.
    > U mnie w Octavce tez miga 3 razy, a jak wlacze mocniej kierunek,
    > doczekam do drugiego mrugniecia i wylacze to trzeci raz nie mrugnie.

    Jak nacisniesz i przytrzymasz, ale nie doczekasz do drugiego mrugniecia, to
    mrugnie raz. Przynajmniej tak to dziala w autach, ktorymi jezdzilem.

    > Przeszkadza mi to tylko od czasu do czasu (omijanie rowerzysty, szybki
    > powrót na pas),

    No to nie mow, ze w tej sytuacji 3 mrugniecia to za duzo.
    Mi to najbardziej przeszkadza, kiedy chce podziekowac kierunkami, bo jest to
    upierdliwe.

    --
    Axel

  • 33. Data: 2011-06-22 08:43:02
    Temat: Re: 61 000 mine3o ... jak jeden dzien ;)
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ma jednak dwie wady. Wygląda jak kupa (choć to rzecz gustu) i takoż
    > jeździ (a to już nie). :>

    Wygląda jak kupa - to fakt. Szczególnie w wersji kombi.
    Ale jeździ zupełnie przyzwoicie, oczywiście jeśli nie chce się jakichś
    rekordów trasy nią bić :-)
    Wspomaganie jest OK, skrzynia pracuje lekko itd.
    Cudów od tego samochodu oczekiwać nie wolno ale jest to zupełnie poprawna
    konstrukcja.
    Aż jestem zdziwiony że to piszę ;-))))

  • 34. Data: 2011-06-22 08:51:01
    Temat: Re: 61 000 min??o ... jak jeden dzie? ;)
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-06-22 00:48, Arbiter pisze:
    > sterowanie temperatur? na
    > mi?kko, klapa tylna sterowana na mi?kko

    ? Chodzi o sterowanie elektryczne zamiast mechanicznego?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 35. Data: 2011-06-22 08:51:49
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > 4 skodzie po dziś odpierdalają okna, tzn pociągam wihajster od okna
    > kierowcy do góry (powinno się samoczynnie zamknąć do końca) - okno się
    > otwiera (zachowanie to obserwuje się w ok 5 % prób

    Ad. 4 - jeśli jeszcze Cię to trapi to miałem to samo w P307. Wystarczyło
    nasmarowanie prowadnic szyby(w ramce). Zbyt mały poślizg(duży opór)
    uruchamiał czujnik przycięcia i szyba szła 1 cm do góry a potem w dół i tak
    aż dojechała do końca i dopiero dało się zamknąć.

    Tak na marginesie ASO czy nie ASO - objaw ten w zakładzie specjalizującym
    się we francuzach rozponano jako uszkodzenie elektroniki sterowania szyb
    (300 zł część i robocizna), w ASO panowie, którzy zjedli zęby na peugeotach
    sprawę rozwiązali w 10 minut bez kosztów :)

    Kub@

  • 36. Data: 2011-06-22 08:58:33
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    > "Lukasz" <l...@b...net.pl> wrote in message
    > Jak nacisniesz i przytrzymasz, ale nie doczekasz do drugiego mrugniecia,
    > to mrugnie raz. Przynajmniej tak to dziala w autach, ktorymi jezdzilem.

    u mnie dotrzymanie do drugiego mrugnięcia daje elekt, przed drugim wali
    trzema ;)

    > No to nie mow, ze w tej sytuacji 3 mrugniecia to za duzo.

    z rowerzystą przesadziłem, z powrotem na pas chodzi mi o to że decyduję się
    na zmianę pasa włączam lewy kierunek ale widzę szybko zbliżające się auto:
    jak wyłączę to mrugnie 3 razy i gość będzie ostro hamował, jak dam prawy to
    wystarczyłby raz żeby poinformować o zmianie zamiaru..

    > Mi to najbardziej przeszkadza, kiedy chce podziekowac kierunkami, bo jest
    > to upierdliwe.

    to fakt, od tego czasu dziękuję raz awaryjkami, ciężko też kogoś 'puścić' na
    trasie, jak raz cyknę w prawo to gość wie że go puszczam, jak trzy razy to
    już mnie nie chce wyprzedzać bo nie wie co kombinuję

    Lukasz

  • 37. Data: 2011-06-22 09:51:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...tyle że w swojej OII mogę z poziomu komputera tą
    > funkcję wyłączyć..

    Żeby jeszcze konstruktorzy pomyśleli o możliwości wyłączenia
    tego idiotycznego "dodatkowego" przebiegu wycieraczki po
    spryskaniu szyby... Ja dostaję kurwicy jak w ciepły dzień
    spryskuję szybę, wycieraczki zrobią 3-4 cykle i to zetrą, a
    po chwili przejeżdżają po już suchej szybie i rozmazują
    syf...

  • 38. Data: 2011-06-22 10:26:38
    Od: Czarek Daniluk <"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com>

    W dniu 2011-06-22 08:43, CeSaR pisze:

    > Wygl?da jak kupa - to fakt. Szczeg?lnie w wersji kombi.
    > Ale je?dzi zupe?nie przyzwoicie, oczywi?cie je?li nie chce si? jakich?
    > rekord?w trasy ni? bi? :-)
    > Wspomaganie jest OK, skrzynia pracuje lekko itd.
    > Cud?w od tego samochodu oczekiwa? nie wolno ale jest to zupe?nie poprawna
    > konstrukcja.
    > A? jestem zdziwiony ?e to pisz? ;-))))

    Ja mogę tylko stwierdzić jedno - światła mają do dupy, jeśli coś jadące
    z naprzeciwka oślepia to na 90% będzie to Fabia 1 generacji ;)

    Pozdrawiam !

  • 39. Data: 2011-06-22 10:50:18
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Etam - Trafic się nie przewraca.

    idzie odpoczac:)

  • 40. Data: 2011-06-22 11:43:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-22 08:58, Lukasz pisze:

> [...]
    > 'puścić' na trasie, jak raz cyknę w prawo to gość wie że go
    > puszczam, jak trzy razy to już mnie nie chce wyprzedzać bo nie

    O !

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!