  • Data: 2011-06-22 14:49:26
    Temat: Re: 61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako, że nastała nowa świecka tradycja chwalenia się jak kaszaniło się
    > nowe auto po jakimś tam przebiegu po krótce zrelacjonuję listę usterek
    > które wystąpiły w skodzie roomster 1.4 turbo(?)diesel przez 60 000.
    > Myślę, że właściciele kijanek, a dokładnie jeden konkretny właściciel
    > konkretnej kijanki może się zainteresować:
    >
    > 1 skoda złapała gumę
    >
    > 2 do skody się włamano
    >
    > 3 skoda oberwała kawałkiem układu hamulcowego, który oderwał się od tira
    > na trasie
    >
    > 4 skodzie po dziś odpierdalają okna, tzn pociągam wihajster od okna
> [...]
    Witam

    Nie wiem jaka wersje wyposazenia masz, jezdzilem Roomsterem i nowa
    Fabia, strasznie plastikowe bylo w srodku ale to firmowki wiec ubogie.
    Glosne w srodku, z 4 osobami w aucie juz ciezko przyspieszyc, zamarzaly
    termostaty (przy -20*C z nawiewu ustawionego na grzanie raz dmuchalo
    zarem a raz lodowatym powietrzem), w jednej fabii permanentnie zapalala
    sie kontrolka temperatury, serwis rozkladal rece - rozkrecili juz polowe
    auta.
    Ogolnie bym jednak wybieral Fabie ale w wersji combi, hatcback ma
    bagazniczek jak na walizke. Roomster prowadzic sie dziwnie, dla mnie
    bardzo niestabilne auto, wysokie i "buja" :)

    Pozdrawiam
    Xiant