  • 1. Data: 2011-08-25 16:14:51
    Temat: 60D blokada AF
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    na czym polega blokada w AF Canon 60d
    niby mam ustawiony ten guziczek ostrze wciskam blokade,
    zmianiam troszke kadr i zaczyna mi ostrzyac na inny punkt AF
    po prostu nie dziala, cos robie zle?

    tryb serwo preseleckja Av, Tv

  • 2. Data: 2011-08-25 16:32:49
    Temat: Re: 60D blokada AF
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 12:14 pm, "Kris_Poland" <n...@w...pl> wrote:
    > na czym polega blokada w AF Canon 60d
    > niby mam ustawiony ten guziczek ostrze wciskam blokade,
    > zmianiam troszke kadr i  zaczyna mi ostrzyac na inny punkt AF
    > po prostu nie dziala, cos robie zle?

    Zle piszesz po polsku.
    Robisz to wprost tragicznie, ale i tak nikt ci nie zwroci na to uwagi,
    bo chyba wszyscy tu uwarzaja, ze prawidlowe pisanie, tylko mnie
    powinno tu dotyczyc.
    Nic sie jednak tym nie martw, nie jestes w tym osamotniony.
    Samotny tylko bys byl, gdybym ja nie zwrocil na to uwagi.

    Przy okazji - jak idzie ci, ze zmiana nazwiska?
    Czy to twoje nazwisko az takie tragiczne, ze chcesz je zmienic?

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 3. Data: 2011-08-25 16:45:55
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 09:32:49 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > bo chyba wszyscy tu uwarzaja, ze prawidlowe pisanie, tylko mnie
    > powinno tu dotyczyc.

    ROTFL

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2011-08-25 16:51:34
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-08-25 18:45, P.B. wrote:

    > ROTFL

    paradoks - on jest tak zje*** , że aż zabawny...

  • 5. Data: 2011-08-25 17:10:54
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 12:45 pm, "P.B." <p...@w...pl> wrote:
    > Dnia Thu, 25 Aug 2011 09:32:49 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    > ROTFL

    Smieszne, ale prawdziwe.
    Juz w tym roku zwracano mi uwage dziesiatki razy, na byle przecinek,
    na byle literowke, na cokolwiek.
    Te same osobniki odpisuja, innym nie zwracajac uwagi na makabryczne
    bledy w pisowni.
    Najzabawniejsze zas, ze wielu zwracalo mi uwage na temat mojej zlej
    pisowni, a przy okazji sami robili gorsze bledy.
    Nikogo nigdy nie razilo, gdy tutejsi ludzie z "dobrym gustem" pisali:
    jakis, zamiast jakichs - chocby taki dominik ciagle tak pisze.
    Gdy pisali wyraz "takrze" zamiast takze - nagminny blad dyjora.
    Nigdy nikt nie zwrocil im na to uwagi - nawet ja - w obu tych
    przypadkach - robie to po raz pierwszy i tylko dlatego, zeby pokazac
    jaka obluda tu panuje.
    Pokaz mi takiego, ktory piszac tu od dluzszego czasu, nie robi bledow
    w pisowni a latwo ci udowodnie, ze tak nie jest.

  • 6. Data: 2011-08-25 17:15:52
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 18:14:51 +0200, Kris_Poland napisał(a):

> [...]
    > niby mam ustawiony ten guziczek ostrze wciskam blokade,
    > zmianiam troszke kadr i zaczyna mi ostrzyac na inny punkt AF

    http://files.canon-europe.com/files/soft40145/manual
    /EOS60D_HG_PLK.pdf

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 7. Data: 2011-08-25 18:05:50
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    >Smieszne, ale prawdziwe.

    [ciach]

    Hint: "uwarzaja".

  • 8. Data: 2011-08-25 18:28:03
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://files.canon-europe.com/files/soft40145/manual
    /EOS60D_HG_PLK.pdf

    no wlasnie blokada nie dziala AE
    chyba ze wcisnie sie stop AF po wyostzeniu punktu

  • 9. Data: 2011-08-25 18:34:48
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 25, 2:05 pm, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:

    > [ciach]
    >
    > Hint: "uwarzaja".

    No i wlasnie dokladnie o to chodzilo.
    Sam teraz sie przekonales, ze "hintow" nie znajduje sie w innych
    postach, niz moje.
    To jest wlasnie taka polska "mendalnosc", takie kurestwo zespolowe,
    ktore na tej grupie panuje od lat.
    Jakos nie przeszkadzal ci post z bledami, rozpoczynajacy niniejszy
    watek.
    Jestes dokladnie jednym z tych, o ktorych napisalem.

    Cytat Pilsudskiego znow jak najbardziej trafny.

    "Polacy, to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy". J Pilsudski

  • 10. Data: 2011-08-25 18:37:28
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    .googlegroups.com...

> [...]

    watek.
    Jestes dokladnie jednym z tych, o ktorych napisalem.

    Ty, powiedz - RedNecki się w Usiech skończyły? Weż ty ty, kurwa, pojedź
    sobie zrobić parę wesel....