  • 11. Data: 2011-05-16 20:50:03
    Temat: Re: 6 latek z przebiegiem 40 tys
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 16 May 2011 18:15:59 GMT, to napisał(a):

    > Równie dobrze mógł jeździć 4 lata, a 2 stać, bo gość miał inne auto (np,
    > służbowe), a to odpalał raz na miesiąc.

    Mogl, ale jak ktos jezdzi bardzo malo, to raczej nie utrzymuje dwoch
    samochodow.
    Jakbym z kolei mial sluzbowy samochod, a moj mialby stac i rdzewiec, to
    pewnie bym go sprzedal.
    Ale to, co piszesz, oczywiscie moglo sie zdarzyc. Pozostaje liczyc na
    uczciwosc sprzedajacego (ha, ha, ha :( ).

    --
    Maciek

  • 12. Data: 2011-05-16 21:05:56
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-16 20:27, Lewis pisze:

    > Audi 80 B3 czy B2 jakieś coś takiego...

    a czy tam nie licznik na 5 miejsc ??
    Jeśli tak to ciekawe które to już jego obrócenie ROTFL :)

    Pozdrawiam !

  • 13. Data: 2011-05-16 21:12:59
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 21:05, Czarek Daniluk pisze:

    > a czy tam nie licznik na 5 miejsc ??
    > Jeśli tak to ciekawe które to już jego obrócenie ROTFL :)

    sam jest ROTFL - w B2 i B3 był i jest na 6 miejsc...

  • 14. Data: 2011-05-16 21:20:52
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Znajomy kupił auto z 87roku z przebiegiem 37kkm w dodatku z instalacją
    > LPG i zapiera się że jest w 100% prawdziwy :D Ba dałby rękę uciąć ;)

    Auto kupione w PL salonie, ksiazka polska, przebieg autentyk. Tylko po co
    ktos chce sprzedawac auto z tak maly przebiegiem? Za duzo kasy ma?

    Dysiek

  • 15. Data: 2011-05-16 21:28:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

    > Mogl, ale jak ktos jezdzi bardzo malo, to raczej nie utrzymuje dwoch
    > samochodow.
    > Jakbym z kolei mial sluzbowy samochod, a moj mialby stac i rdzewiec, to
    > pewnie bym go sprzedal.

    Może właśnie postał rok czy dwa "bo może się przyda", a w końcu
    zdecydował się sprzedać. ;)

    > Ale to, co piszesz, oczywiscie moglo sie zdarzyc. Pozostaje liczyc na
    > uczciwosc sprzedajacego (ha, ha, ha :( ).

    Raczej pozostaje sprawdzić w warsztacie stan techniczny auta. Bo co może
    się stać od stania? Głównie może zardzewieć, a to widać.

  • 16. Data: 2011-05-16 21:57:28
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Szukam sobie autka i znalazlem sztuke z przebiegiem 40 tys w 6 lat. Malo,
    > ale w pelni udokumentowany. Auto wiecej stalo niz jezdzilo. Pytanie mi sie
    > nasuwa glupkowate chyba - czy bac sie malego przebiegu? Chyba nic sie nie
    > moglo zepsuc od stania?

    Ciężko ocenić cokolwiek na odległość. Bo na przykład wystarczy, że ktoś miał
    dojazd do domu kawałkiem dziurawej drogi i zawieszenie będzie wyruchane jak
    po 120kkm.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 17. Data: 2011-05-16 22:03:32
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Auto kupione w PL salonie, ksiazka polska, przebieg autentyk. Tylko po co
    > ktos chce sprzedawac auto z tak maly przebiegiem? Za duzo kasy ma?
    >
    > Dysiek

    A po co ktokolwiek sprzedaje auto młodsze niż 5 lat?
    Bo wygrał nowe w kole fortuny.
    Bo to spadek po dziadku.
    Bo przejął za długi.
    Bo dostał pracę z autem służbowym.
    Bo akurat potrzebuje 20 tysięcy złotych, żeby dostać lepsze warunki kredytu
    na mieszkanie.
    Bo żona jest w ciąży i będą trojaczki, serprajs serprajs.
    Bo jest kradzione.
    Bo ciągle się sypie elektryka i ma już go dość.
    Bo kupił auto popowodziowe i łudził się, że nie będzie się psuło.
    Bo zadłużył się u mafii.
    Bo zakłada firmę i potrzebuje większe.
    Bo zbankrutowała jego firma i nie potrzebuje wcale.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 18. Data: 2011-05-16 22:08:31
    Od: ja <b...@b...org>

    On 16.05.2011 19:09, p0li wrote:
    > [ciach]
    > ja mam 6 latka z przebiegiem 28 tys
    > auto używane na codzień w małym mieście[ciach]

    Pozwolę sobie przebić ;), 6 lat i nie całe 17 tys km, odpalane
    regularnie, z tego u nas 6 ostatnich tysięcy w ciągu roku.

  • 19. Data: 2011-05-17 00:02:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-16 18:23, Dysiek pisze:
> [...]
    > nasuwa glupkowate chyba - czy bac sie malego przebiegu? Chyba nic sie nie

    Nic się nie zepsuło.

    Opowieści jak to się samochodu psuły od stania, to w ogóle jakieś
    legendy miejskie - może jak coś wiele lat stoi przysypane sianem, to
    przed uruchomieniem należy wykonać pewne czynności przygotowawcze.

    Ale jak auto jeździ tylko mało, to nic złego mu się nie dzieje.

    Ja miałem Corollę które po 6 latach miała AFAIR 23kkm i nadal śmiga
    bezawaryjnie.

  • 20. Data: 2011-05-17 08:51:53
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 16.05.2011 18:23, Dysiek pisze:
> [...]
    > nasuwa glupkowate chyba - czy bac sie malego przebiegu? Chyba nic sie nie

    To wszystko pikuś :-)
    Jest sobie Mazda 323F 91', na liczniku obecnie 39000 ....

    Pozdro
    WOJtek

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki