  • Data: 2023-09-19 23:04:24
    Temat: Re: 5G
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Sprawę miałeś o nagrywanie?

    Nie. Wytoczyłem komuś sprawę. Świadek, którego powołałem, łgał przed sądem
    jak pies, więc został wezwany na kolejną rozprawę, na której miał
    możliwość zapoznania się z tym, co mówił mi przez telefon, i
    potwierdzenia, że to jego głos (gdyby nie potwierdził, to jeszcze płaciłby
    za biegłego foniatrę, czy jak to się tam nazywa). Finalnie dostał zarzuty
    za składanie fałszywych zeznań (sąd skierował do prokuratury po
    zakończonej sprawie) ale nie wiem jak to się zakończyło (nie wzywali mnie
    na świadka).

    Szkoda tylko, że sąd nie uwzględnił tego, że pan przez telefon mówił mi,
    że pozwana strona była u niego i chciała ustalać zeznania (namawiać go do
    składania fałszywych zeznań) i wygląda na to, że finalnie namówiła.

    Facet był tak odklejony od rzeczywistości, że zadzwonił do mnie potem,
    żeby powiedzieć mi, że jestem, cytuję, chuj, bo było na tych nagraniach
    słychać, jak przeklina. Niestety nie dał mi dokończyć, że to jest w tym
    momencie jego najmniejszy problem.

    --
    Na gałęzi wiszą sobie 3 nietoperze i rozmawiają ze sobą.
    W pewnej chwili jeden z nich zaniemówił i jak sprężyna stanął głowa