  • Data: 2023-09-20 23:04:09
    Temat: Re: 5G
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2023 o 22:41, 1634Racine pisze:
    > Arnold Ziffel w
    e.invalid

    > oprocz wyzej/wczesnej podanego przeze mnie linka, ten wydaje sie
    > zdecydowanie kluczowym, sumujacym:
    > https://kancelarierp.pl/proces-i-owoce-zatrutego-drz
    ewa/
    > (z kilku "tropow", ktore poruszono w tym art., skutecznie korzystano w
    > dwoch znanych mi sprawach)

    Dlatego właśnie należy (jak ktoś wspomniał) sporządzić stenogram i
    wydrukować a oryginał jako dowód zamieścić na płycie CD...do rozpoznania
    przez sąd. Nie należy nigdy odtwarzać nagrań przed sądem :] Sam tak
    zrobiłem, drukując zapisy z czatów czy e-mail (z mojego komputera) z
    którego korzystał "sprawca" :) Dlatego bardzo lubię, kiedy z mojego PC
    korzysta osoba za moim przyzwoleniem. To moja własność i mam do niej
    100% prawo :) Żadnego włamania. Skoro ktoś korzysta z mojego urządzenia,
    i jest świadomy moich możliwości, powinien się z tym liczyć i nie
    interesuje mnie, czy się z tym liczy. Dowody pozyskane w ten sposób
    "legalnie" są uwzględnianie. Co innego, gdybym się "włamał" na cudze
    urządzenie.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>