  • Data: 2023-09-20 17:12:47
    Temat: Re: 5G
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    io napisał(a):

    > Art. 267 par. 1 kk
    > "kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego
    > nieprzeznaczonej, ... podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    > pozbawienia wolności do lat 2."
    >
    > Czyli samo słuchanie rozmowy jest karalne!
    >
    > par. 3,
    > "tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie
    > jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym,
    > wizualnym albo innym urządzeniem lub oprogramowaniem."
    >
    > Czyli nagrywanie jest karalne!

    Nie jest uprawniony i nagrywa osoby trzecie. Więc zagalopowałeś się.
    A i to pewnie z wyłączeniem miejsc publicznych.

    > Oczywiście można być uprawnionym jednak ... uznaje się, że nagrywanie
    > bez zgody jest bezprawne bo narusza dobre obyczaje.

    cyt.
    Możliwe jest wyłączenie bezprawności nagrywania rozmów, jeśli będą one przeznaczone
    do ochrony własnych praw i interesów.

    Czyli jak ktoś chce Cię wydymać i go nagrasz, dowód z nagrania zostanie przyjęty.

    > 5G

    Ja bym zaczął poszukiwania od miejsc gdzie są korki.
    https://www.purepc.pl/aktualna-mapa-zasiegow-5g-w-po
    lsce-play-plus-t-mobile-i-orange