  • 11. Data: 2010-01-08 10:18:55
    Temat: Re: 5D vs. 5D M II
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Jan., 11:04, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > XX YY to wyłącznie kabaret.
    >
    > --
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118

    libiszewski kabaret to sa zdjecia ktore robisz.

  • 12. Data: 2010-01-08 10:32:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 02:18:55 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > libiszewski kabaret to sa zdjecia ktore robisz.

    Odpowiedź, jak rozumiem, jest natychmiastowa? ;P

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 13. Data: 2010-01-08 10:32:57
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:1x678qfwofurm$.j5obpu5ad9l8$.dlg@40tude.net...
    > XX YY to wyłącznie kabaret.

    To moze dla odmiany napiszesz cos merytorycznie?
    Poza wypowiedzia Rogera narazie tylko plujecie na XXYY...

  • 14. Data: 2010-01-08 10:37:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 11:32:57 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > To moze dla odmiany napiszesz cos merytorycznie?
    > Poza wypowiedzia Rogera narazie tylko plujecie na XXYY...

    Może. Merytorycznie, to w przeciwieństwie do XXYY nie znam się na
    wszystkim, nie używałem wszystkiego i nie mam natychmiastowej odpowiedzi na
    każde pytanie.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 15. Data: 2010-01-08 10:52:52
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Może. Merytorycznie, to w przeciwieństwie do XXYY nie znam się na
    > wszystkim, nie używałem wszystkiego i nie mam natychmiastowej odpowiedzi
    > na każde pytanie.

    Ale szybko splunac na szczescie potrafisz.

  • 16. Data: 2010-01-08 10:55:56
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    XX YY pisze:

    > masz do dyspozycji raw i suwakami robisz z kolorem co chcesz , gdyz
    > kolor jest dodawany zawsze w komputerze ( matrycy postrzega
    > jednobarwnie)

    Wejściowa informacja o kolorze (rozpiętość) jest zależna od jakości
    i charakterystyki widmowej filtrów barwnych matrycy. Dokładnie tak samo
    jak gamut monitora zależy m.in. od jakości filtrów jego subpikseli.

    Łatwo wykazać, że elementy światłoczułe zaopatrzone kiepskie filtry
    po prostu nie zarejestrują różnic między odcieniami, lub nie dadzą
    pełnej informacji o skrajnych wartościach nasycenia barw, które byłyby
    w stanie zarejestrować przy filtrach lepszych.
    Przykładem (sporwadzonym rzecz jasna do absurdu) byłyby filtry
    jednolicie szare...

  • 17. Data: 2010-01-08 10:59:43
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Jewuła pisze:

    > To moze dla odmiany napiszesz cos merytorycznie?

    A tak merytorycznie, to jako specjalista zgadzasz się z twierdzeniem
    że niezależnie od matrycy suwaczkami kolorów można zrobić wszystko?
    A dokładniej: na ile istotne są dla końcowych rezultatów różnice
    w jakości filtrów?

  • 18. Data: 2010-01-08 11:21:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > że niezależnie od matrycy suwaczkami kolorów można zrobić wszystko?
    > A dokładniej: na ile istotne są dla końcowych rezultatów różnice

    Do tego sie nie odnosilem i nie mam zamiaru -
    odpowiedz zalezy od tego ...kto ocenia efekt koncowy ;)

    Odnosilem sie do chamstwa wylacznie.

  • 19. Data: 2010-01-08 11:50:25
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > pełnej informacji o skrajnych wartościach nasycenia barw, które byłyby
    > w stanie zarejestrować przy filtrach lepszych.

    to wykaz latwo ze mk2 ma gorsze filtry od mk1.

  • 20. Data: 2010-01-08 11:55:10
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Jan., 11:59, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > A tak merytorycznie, to jako specjalista zgadzasz się z twierdzeniem
    > że niezależnie od matrycy suwaczkami kolorów można zrobić wszystko?

    to sobie porownaj kolory z mk1 i mk2 i zobaczysz ze suwakmi
    dooprowadzisz do takiego wyniku jaki bedziesz chcial.

    np LT ma cos w rodzaju equalizera dla kolorow , masz tysiace
    kombinacji.

    jeden ruch suwakiem o pare milimetrow ma zdecydowanie wiekszy wplyw na
    barwe ostateczna niz ew roznica wynikajaca z samych matryc.

    wlasciwie we wszelkich testach porownuja jakosc obrazu na podstawie
    jpeg z aparatu.
    wystarczy nieco zmienic nastawy w aparacie i mozesz dostac wynik
    dowodzacy czegos przeciwnego.