  • 1. Data: 2010-01-07 20:08:37
    Temat: Olympus SP-565 UZ a karty Micro SD
    Od: "Marcin Ludwiniak" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was testował jaką największą kartę micro SD obsługuje
    bez problemów ten model?

    Pzdr,
    Macin Ludwiniak

  • 2. Data: 2010-01-07 20:25:41
    Temat: Re: Olympus SP-565 UZ a karty Micro SD
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marcin Ludwiniak pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z Was testował jaką największą kartę micro SD obsługuje
    > bez problemów ten model?

    Tak samo wielką, jak normalna SDHC.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 3. Data: 2010-01-09 15:57:21
    Od: "Marcin Ludwiniak" <d...@p...onet.pl>

    From: ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl>

    > Tak samo wielką, jak normalna SDHC.

    Więcej niż 4GB pociągnie, bo osobiście nie testowałem, więc nie wiem...?

    Pzdr,
    Marcin Ludwiniak