  • 1. Data: 2010-06-15 15:20:10
    Temat: 512 czy 1024MB na grafie?
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Monitor mam z rozdzialka 1680x1050. Czy przyda mi sie w grach 1024MB pamieci
    na karcie czy spokojnie 512 da rade?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2010-06-15 15:39:32
    Temat: Re: 512 czy 1024MB na grafie?
    Od: "Dox" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisal w wiadomosci
    > Witam
    >
    > Monitor mam z rozdzialka 1680x1050. Czy przyda mi sie w grach 1024MB
    > pamieci
    > na karcie czy spokojnie 512 da rade?

    wiekszosc starych gier wystarczy 512 ale dla nowszych moze byc problemem. Co
    prawda mi tam wystarczy srednia jakosc tekstur ale np. GTA IV to podobno
    jest w stanie wykorzystac nawet 2GB ramu w grafice.

  • 3. Data: 2010-06-15 16:08:44
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-15 17:39, Dox pisze:

> [...]
    > problemem. Co prawda mi tam wystarczy srednia jakosc tekstur ale np. GTA
    > IV to podobno jest w stanie wykorzystac nawet 2GB ramu w grafice.

    Mam 9800GT z 512MB i jak naradzie wszystko mi działa na full. Nie
    próbowałem Metro i GTA4.

  • 4. Data: 2010-06-15 16:24:54
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Dox pisze:

> [...]
    > problemem. Co prawda mi tam wystarczy srednia jakosc tekstur ale np. GTA
    > IV to podobno jest w stanie wykorzystac nawet 2GB ramu w grafice.

    Moj syn gra na GTA IV z biedna grafika i 128MB RAM.

    :):)

  • 5. Data: 2010-06-15 16:40:23
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 czerwca 2010 18:24, zenek pisze:

    > Moj syn gra na GTA IV z biedna grafika i 128MB RAM.
    >
    > :):)

    Chwalić czyimś nieszczęściem.. ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-06-15 16:46:01
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisal w wiadomosci
    > Witam
    >
    > Monitor mam z rozdzialka 1680x1050. Czy przyda mi sie w grach 1024MB pamieci
    > na karcie czy spokojnie 512 da rade?

    Pomyslec, ze nie az tak dawno zmienialem karte 512kB na 2048kB. I bylem w szoku
    jak okna zaczely sie pojawiac natychmiast zamiast sie odrysowywac 3 sekundy.

  • 7. Data: 2010-06-15 17:10:02
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 18:46:01 +0200, bagno napisał(a):

    > Pomyslec, ze nie az tak dawno zmienialem karte 512kB na 2048kB. I bylem w szoku
    > jak okna zaczely sie pojawiac natychmiast zamiast sie odrysowywac 3 sekundy.

    Tez to przerabialem niedawno, ale dzieki bogu postep jest wiekszy niz w
    sredniowieczu ;-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 8. Data: 2010-06-15 17:28:49
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik bagno napisał:
    > Uzytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisal w wiadomosci

    > Pomyslec, ze nie az tak dawno zmienialem karte 512kB na 2048kB. I bylem w szoku
    > jak okna zaczely sie pojawiac natychmiast zamiast sie odrysowywac 3 sekundy.

    ??????

    No co ty? JAki system? JAki PC? JA mam jeszcze 512 ale mnie okna
    wyskakuja szybciej niz pomysle...

  • 9. Data: 2010-06-15 17:52:58
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 15.06.2010 19:28, zielony bazyliszek wrote:

    > ??????
    >
    > No co ty? JAki system? JAki PC? JA mam jeszcze 512

    kB czy MB?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org