-
21. Data: 2010-06-16 11:03:50
Temat: Re: 512 czy 1024MB na grafie?
Od: "bagno" <b...@o...pl>
Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
news:hv8lra$nie$1@mx1.internetia.pl...
>
>> ROTFLMAO jak nic. I jeszcze FASKJUE
>
> A można zapytać co znaczy te jeszcze?
Dobre pytanie. Pewnie coś równie głupiego jak to
pierwsze. -
22. Data: 2010-06-16 11:13:13
Temat: Re: 512 czy 1024MB na grafie?
Od: Piotr M <x...@x...xx>
W dniu 16 czerwca 2010 13:03, bagno pisze:
>
> Użytkownik "Piotr M"<x...@x...xx> napisał w wiadomości
news:hv8lra$nie$1@mx1.internetia.pl...
>>
>>> ROTFLMAO jak nic. I jeszcze FASKJUE
>>
>> A można zapytać co znaczy te jeszcze?
>
> Dobre pytanie. Pewnie coś równie głupiego jak to
> pierwsze.
To pierwsze to leżeć i turlać się ze śmiechu i w dodatku bez końca. Tak
sobie tą końcówkę przetłumaczyłem :)
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
-
23. Data: 2010-06-17 09:10:11
Temat: Re: 512 czy 1024MB na grafie?
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Dox" <d...@g...pl> wrote in message
news:hv86rj$2sh$1@inews.gazeta.pl...
>
> Uzytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisal w wiadomosci
> news:hv85ng$vlv$1@news.onet.pl...
>> Witam
>>
>> Monitor mam z rozdzialka 1680x1050. Czy przyda mi sie w grach 1024MB
>> pamieci
>> na karcie czy spokojnie 512 da rade?
>
> wiekszosc starych gier wystarczy 512 ale dla nowszych moze byc problemem.
> Co prawda mi tam wystarczy srednia jakosc tekstur ale np. GTA IV to
> podobno jest w stanie wykorzystac nawet 2GB ramu w grafice.
GTA IV mozna pokazywac jako przyklad lenistwa programistow i skopanej
konwersji z konsol.
-
24. Data: 2010-06-24 15:22:29
Temat: Re: 512 czy 1024MB na grafie?
Od: "maX" <a...@w...pl>
Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam@srakapraptaka_o2.pl.invalid>
napisał w wiadomości news:hv8l2e$24b$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>W dniu 2010-06-15 21:04, marfi pisze:
>
>> Ciekawe co to za system i jakie okna - moze chodzi o okna gier?
>>
>> Mam ATI 2400 HD z 256MB RAM i trudno mi sobie wyobrazic, ze okna moga
>> sie pojawiac szybciej bo pojawiaja sie natychmiast :)
>> System: Vista 64 Ultimate.
>>
>
> Bosz ;) Co to się porobiło, że ludziom w głowach się nie mieści, że karty
> graficzne posiadały 512 kilobajtów pamięci. Tak. Kilobajtów.
>
> I faktycznie, była gigantyczna różnica jak kolega miał Tridenta 9000 z 512
> kilobajtów, a potem sobie przyłożył S3 Trio64 V+ z (chyba) paroma
> megabajtami i już akceleracją 2D. Moc. Need For Speed zaczął w końcu
> chodzić!
Tak, kiedyś nie było akceleratorów 3D i CPU liczył całą grafikę. Ale jednak
karta grafiki (2D) tez sie liczyła. Można było mieć Pentium MMX, ale jeśli
karta grafiki była ISA a nie PCI lub VLB, to choć CPU sie ze wszystkim
wyrabiał to obraz "pływał" bo karta grafiki nie nadążała wyświetlać obrazu.
-
25. Data: 2010-06-24 23:17:00
Temat: Re: 512 czy 1024MB na grafie?
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
zielony bazyliszek pisze:
> Użytkownik marfi napisał:
>
>> Mam ATI 2400 HD z 256MB RAM i trudno mi sobie wyobrazic, ze okna moga
>> sie pojawiac szybciej bo pojawiaja sie natychmiast :)
>> System: Vista 64 Ultimate.
>>
> Czy karta graficzna (integra ze wspoldzielona pamiecia) w PC z 2GB ramu
> i prockiem Ath 64 X2 moze powodowac spowolnienie pracy systemu?
Sam system dla siebie nie potrzebuje grafiki wogóle, więc grafika go nie
spowalnia, bo jej nie używa.