eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet512 czy 1024MB na grafie?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 21. Data: 2010-06-16 11:03:50
    Temat: Re: 512 czy 1024MB na grafie?
    Od: "bagno" <b...@o...pl>


    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:hv8lra$nie$1@mx1.internetia.pl...
    >
    >> ROTFLMAO jak nic. I jeszcze FASKJUE
    >
    > A można zapytać co znaczy te jeszcze?

    Dobre pytanie. Pewnie coś równie głupiego jak to
    pierwsze.


  • 22. Data: 2010-06-16 11:13:13
    Temat: Re: 512 czy 1024MB na grafie?
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 16 czerwca 2010 13:03, bagno pisze:
    >
    > Użytkownik "Piotr M"<x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:hv8lra$nie$1@mx1.internetia.pl...
    >>
    >>> ROTFLMAO jak nic. I jeszcze FASKJUE
    >>
    >> A można zapytać co znaczy te jeszcze?
    >
    > Dobre pytanie. Pewnie coś równie głupiego jak to
    > pierwsze.

    To pierwsze to leżeć i turlać się ze śmiechu i w dodatku bez końca. Tak
    sobie tą końcówkę przetłumaczyłem :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."


  • 23. Data: 2010-06-17 09:10:11
    Temat: Re: 512 czy 1024MB na grafie?
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Dox" <d...@g...pl> wrote in message
    news:hv86rj$2sh$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Uzytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisal w wiadomosci
    > news:hv85ng$vlv$1@news.onet.pl...
    >> Witam
    >>
    >> Monitor mam z rozdzialka 1680x1050. Czy przyda mi sie w grach 1024MB
    >> pamieci
    >> na karcie czy spokojnie 512 da rade?
    >
    > wiekszosc starych gier wystarczy 512 ale dla nowszych moze byc problemem.
    > Co prawda mi tam wystarczy srednia jakosc tekstur ale np. GTA IV to
    > podobno jest w stanie wykorzystac nawet 2GB ramu w grafice.

    GTA IV mozna pokazywac jako przyklad lenistwa programistow i skopanej
    konwersji z konsol.


  • 24. Data: 2010-06-24 15:22:29
    Temat: Re: 512 czy 1024MB na grafie?
    Od: "maX" <a...@w...pl>


    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam@srakapraptaka_o2.pl.invalid>
    napisał w wiadomości news:hv8l2e$24b$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >W dniu 2010-06-15 21:04, marfi pisze:
    >
    >> Ciekawe co to za system i jakie okna - moze chodzi o okna gier?
    >>
    >> Mam ATI 2400 HD z 256MB RAM i trudno mi sobie wyobrazic, ze okna moga
    >> sie pojawiac szybciej bo pojawiaja sie natychmiast :)
    >> System: Vista 64 Ultimate.
    >>
    >
    > Bosz ;) Co to się porobiło, że ludziom w głowach się nie mieści, że karty
    > graficzne posiadały 512 kilobajtów pamięci. Tak. Kilobajtów.
    >
    > I faktycznie, była gigantyczna różnica jak kolega miał Tridenta 9000 z 512
    > kilobajtów, a potem sobie przyłożył S3 Trio64 V+ z (chyba) paroma
    > megabajtami i już akceleracją 2D. Moc. Need For Speed zaczął w końcu
    > chodzić!

    Tak, kiedyś nie było akceleratorów 3D i CPU liczył całą grafikę. Ale jednak
    karta grafiki (2D) tez sie liczyła. Można było mieć Pentium MMX, ale jeśli
    karta grafiki była ISA a nie PCI lub VLB, to choć CPU sie ze wszystkim
    wyrabiał to obraz "pływał" bo karta grafiki nie nadążała wyświetlać obrazu.


  • 25. Data: 2010-06-24 23:17:00
    Temat: Re: 512 czy 1024MB na grafie?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    zielony bazyliszek pisze:
    > Użytkownik marfi napisał:
    >
    >> Mam ATI 2400 HD z 256MB RAM i trudno mi sobie wyobrazic, ze okna moga
    >> sie pojawiac szybciej bo pojawiaja sie natychmiast :)
    >> System: Vista 64 Ultimate.
    >>
    > Czy karta graficzna (integra ze wspoldzielona pamiecia) w PC z 2GB ramu
    > i prockiem Ath 64 X2 moze powodowac spowolnienie pracy systemu?

    Sam system dla siebie nie potrzebuje grafiki wogóle, więc grafika go nie
    spowalnia, bo jej nie używa.

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: