  • Data: 2009-12-17 09:34:14
    Temat: Re: 50mm F1.8 bez flasha da rade?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:hgcrti$fld$1@inews.gazeta.pl...

    > Mozliwe ze masz body FF bo jesli nie to inaczej definiujemy "ostry jak
    > zyleta" ;->
    >
    > http://www.dpreview.com/lensreviews/widget/Fullscree
    n.ashx?reviews=24...

    > Pozdr.
    > Qwww.elipsa.info

    akurat mam ten obiektyw pomierzony ( rozdzielczosc w centrum ) zarowno
    dla aps -c jak i ff

    na obydwu formatach obiektyw osiaga max rozdzielczosci dla 2,8

    w zakresie 2,8 -8,0 rozdzielczosc sukcesywnie i powoli spada , w
    aps-c nieco szybciej niz w ff

    na 1,4 ma rzeczywiscie slaba rozdzielczosc , wyraznie mydli. nalezy
    koniecznie przymykac .
    gwaltownie rosnie rozdzielczosc w zakrecie 1,4- 2,8 wraz z
    przymykaniem

    dla ff ( c5dmk 2) osiaga sie o 20% wyzsza rozdzielczoss obrazowa niz
    dla aps-c c50d

    jest to obiektyw , w ktorym bez obawy o utrate rozdzielczosci mozna
    fotografowac na przysl 2,8 .
    kazde dalsze otwarcie pociaga za soba spadek rozdzielczosci.