  • 11. Data: 2010-12-27 07:55:52
    Temat: Re: 500W
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 24 Gru, 16:14, Tomek Banach <b...@b...org> wrote:

    > Najpierw policz ile musisz zainwestować i ile dzięki temu oszczędzisz -
    > na moje oko to ta inwestycja nie zwróci Ci się w czasie życiu sprzętu.

    100W mniej daje po roku 876kWh czyli z grubsza jakies 420zl. IMO warto
    walczyc nawet wymianiajac sprzet na inny.

  • 12. Data: 2010-12-27 10:32:22
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik ptoki napisał:

    > 100W mniej daje po roku 876kWh czyli z grubsza jakies 420zl. IMO warto
    > walczyc nawet wymianiajac sprzet na inny.

    Wlasnie mysle o wymianie procka AMD ne ten 4-rdzeniowy ....405e :) Bo
    pobiera chyba polowe tego co Athlon 64 x2 6000+ :) co w polaczeniu cool
    and quiet oraz sprzedazy obecnego procka bedzie ekonomicznie uzasadnione

  • 13. Data: 2010-12-27 11:21:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-26 22:11, Użytkownik Mateusz napisał:

    > Peacują 24/24 - wiec ta porada odpada ;)

    "w tym jeden 75% czasu jest w IDLE a drugi 30% czasu w IDLE"
    Razem pracują mniej niż połowę deklarowanego czasu.
    Nawet jeśli kłopotliwe będzie włączanie i wyłączanie z ręki
    to może niech jeden zastąpi oba włączone.
    I będzie to bardziej wydajne niż wydanie kasy na dwa nettopy.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-12-27 15:53:07
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 26 Gru, 22:15, Mateusz <m...@v...pl> wrote:

    > Kalkulacje robilem "na oko" patrzac po roznicach rachnkow od momentu
    > wlaczenia kompa nr 2 w tryb 24/24 :)

    Najlepiej zaczac od porzadnego zmierzenia mocy... zwlaszcza, ze
    zajmuje to 5-10minut: wylaczasz wszystkie inne odbiorniki pradu,
    zostawiasz kompy i mierzysz tym licznikiem, ktorym sie rozliczasz...(+
    stper/zegarek z sekundnikiem) - sprowadza sie to np. do policzenia
    obrotow tarczy w ciagu 1-2minut i trywialnego przeliczenia - na
    liczniku powinna byc podana ilosc obrotow na kWh, (lub zmierzenia
    czasu kilku pelnych obrotow tarczy, jak ci wygodniej)

    WS

  • 15. Data: 2010-12-27 20:29:46
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w wiadomosci
    v.googlegroups.com...

> [...]
    > liczniku powinna byc podana ilosc obrotow na kWh, (lub zmierzenia
    > czasu kilku pelnych obrotow tarczy, jak ci wygodniej)

    Prosty ale wystarczajacy sposób, warto po pomiarze odlaczyc komputer i
    zobaczyc czy licznik sie kreci.
    Mozna troche zainwestowac
    http://www.twenga.pl/dir-Ogrod-i-majsterkowanie,Narz
    edzia-pomiarowe,Watomierz

  • 16. Data: 2010-12-27 21:12:24
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Roman napisał:

    > Mozna troche zainwestowac
    > http://www.twenga.pl/dir-Ogrod-i-majsterkowanie,Narz
    edzia-pomiarowe,Watomierz

    Biore :)

  • 17. Data: 2010-12-27 23:03:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-27 22:12, Mateusz pisze:

    edzia-pomiarowe,Watomierz

    > Biore :)

    Ja to musiałabym kupić przynajmniej 3 szt (przydałoby się 5), żeby do
    każdego gniazdka podłaczyć.

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-12-27 23:32:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    edzia-pomiarowe,Watomierz

    > Ja to musiałabym kupić przynajmniej 3 szt (przydałoby się 5),
    > żeby do każdego gniazdka podłaczyć.

    Wężykiem, wężykiem...

    JoteR

  • 19. Data: 2010-12-28 00:15:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-28 00:32, JoteR pisze:

    > Wężykiem, wężykiem...

    Jak można do tego jednego urządzenia podłączyć wężykami ze 4, 5 gniazdek
    to czemu nie :-) W jednym lodówka, w drugim okap, w trzecim listwa z
    wtyczkami do komputera,drukarki bramki routera i głośników, w czwartym
    gniazdku listwa z wtyczkami do budzika, lampy i telefonu
    bezprzewopdowego. W piątym listwa z wtyczkami go telewizora,
    magnetowidu, miniwiezy i odtwarzacza DVD.

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-12-28 00:30:43
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    > Wężykiem, wężykiem...
    >
    > JoteR
    No i chyba najlepszy świąteczny numer- patrz odpowiedż Animki- :-)
    Tym kabaretowym akcentem pożegnamy stary rok, tego nikt nie przebije.
    Jote jesteś wielki :-)