  • 1. Data: 2010-12-23 13:58:56
    Temat: ASUS P5QD Turbo i Not enough space in Runtime area!! SMBIOS data wll not be available
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy moze ktos mi cos na to poradzic jak to ogarnac? Bios upgradowalem,
    reset CMOSU tez byl, wyjecie bateryjki tez byly i ciagle to mam.
    Ma moze ktos jakis pomysl? Czy moze plyta do wymiany?

    Dzieki za wszelki pomysly.

    Pzdr,
    Piotr

  • 2. Data: 2010-12-24 11:34:55
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-23 14:58, Piotr F. pisze:
> [...]
    > reset CMOSU tez byl, wyjecie bateryjki tez byly i ciagle to mam.
    > Ma moze ktos jakis pomysl? Czy moze plyta do wymiany?

    Juz nie wazne plyta w serwisie.

    Wesolych Swiat dla wszystkich. :-)

    Pzdr,
    Piotr