eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa500D vs 50D, jesli na fotkach nie widac roznicy to po co przeplacac?Re: 500D vs 50D, jesli na fotkach nie widac roznicy to po co przeplacac?
  • Data: 2010-01-27 18:15:29
    Temat: Re: 500D vs 50D, jesli na fotkach nie widac roznicy to po co przeplacac?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Jan., 18:53, J-L-F <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    31468438413648690

> [...]
    > wyszła ostro na zdjęciu więc nie ma tematu ostrości w moim body'.
    > Problemy za to zaczynają się pojawiać, kiedy chcemy sfotografować jakiś
    > ciekawy szczegół, co zwykle kończy się gniotem.
    >
    > Nie mówię tego w sensie negatywnym, gdyby nie moje doświadczenie z
    > przysłoną 1,4 i próbami (ciekawość) fotografowania podziałki na linijce,
    > to też bym nie wiedział że jest problem i to istotny problem.
    > Czuję się zrobiony w bambus dwa razy, raz przez nie ostrzące w punkt
    > body za 2k, i drugi raz, kiedy kupiłem zooma za 2k i mam zdjęcia

    jest dokladnie jak piszesz i to jest calkowicie dzisiaj dla mnie
    zrozumiale , ale kiedy mialem pierwszy dslr mialem dokladnie to samo
    odczucie.
    Nieswiadomie krecia robote wykonuja optyczne , dprviu i inni tego typu
    testujac obiektywy.
    podaja dane bez wiekszego praktycznego zwiazku z rzeczywistoscia ,
    niezaleznie od tego ze podawanie rozdzielczosci obiektywu w l /mm jest
    dzisiaj anachroizmem liczacym ok 200 lat.
    nie ma przeszkod technicznych by te rozdzielczosc podawac w mpx na
    obraz - ale to na marginesie.

    Pokutuje niestety niesluszne w cyfrze przeswiadczenie przejete z
    analogu ( tam bylo sluszne) , "byle jaka tania puszka i dobry obiektyw
    ". tutaj obowiazuje zasada optymalnego wyboru

    > Na koniec chciałbym Ci podziękować za Twoje wypowiedzi na tym forum,
    > kompetentne i poparte szerszym spojrzeniem na techniczne zagadnienia
    > fotografii cyfrowej.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Jan

    o qrde czuje sie zawstydzony.
    przyzwyczailem sie do wyzwisk w stylu troll , dzisiaj padlo tez jedno
    w stylu " chory psychicznie " itp.
    prosze bardzo.
    Powoli ta stajnia audiasza jaka byla ta grupa czysci sie.