  • Data: 2011-09-10 16:29:23
    Temat: Re: 50/1.8 OSS
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie po pierwsze po to, żeby zamknąć usta marudzącym, że stabilizacja
    > matrycą jest lepsza, bo działa na jasnych stałkach ;>

    A do na długich i jasnych matryca musiałaby latać po powierzchni zblizonej
    do średniego formatu :)

    > A nie pomyślałeś o tym, że jeden z drugim fotopstrykacz może mieć kadry
    > na których CHCE, aby było widać ruch (obiektów)?
    > I jeśli mu akurat 1/10s pasuje, to dlaczego miałby nie móc?

    Ta i owszem, choć mam wrażenie, ze częściej jest dokłądnie na odwrót -
    prowadzimy obiektyw za modelem, a poruszone mamy tło.

    > No jasne.
    > Ze 4 EV w ten deseń uzyska ;), bez demagogii poproszę.
    A ile uzyska za pomocą manopodu ;)

    > Nie wspominając już, że zamiana GO z grubości kartonu na grubość
    > kartki z gazety może go nie urządzać :|
    Za to 2/3 więcej światła to gratka dla modułu AF.

    > Szczególnie jeśli mu zależy na "rozmyciu ruchu" :|
    A raczej rozmyciu tego, co się rusza... Idealne do zdjęć ze ślubu, które
    możesz publikować bez "model release" :)