  • 41. Data: 2009-10-11 07:53:43
    Temat: Re: 5-cyfrowe numery tel. stacjonarnych w Polsce
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:har0vo$95v$1@news.onet.pl...

    > Nie skrócona (w rozumieniu AUS) tylko chyba heavy-duty :-)
    > Przypuszczam (bo wtedy nikt mnie na żadną centralę nie wpuścił ;-), że
    > z powodu

    Coś słabe "plecy" miałeś :)

    > dużego ruchu i konieczności uniknięcia blokad ktoś sobie wymyślił,
    > żeby numery końcowe alokować na WG, a nie WL. Więc wyszło mu, ze numer

    Bardzo możliwe. Łączy m-c i międzymodułowych było w tym momencie jeszcze
    sporo i rzeczywiście, ryzyko blokady, czy poprostu, zajętości wiązki,
    było mniejsze (ale było, co wychodziło przy wszelakich konkursach w TV)
    :))

    > powinien być krótszy o dwie cyfry :-P

    I nie zdziwię się, jeśli uznano to za "racjonalizację"

    > Potem opracowano dołączanie WG na 5 stopniu ;)

    I to też...

    A ktoś za każdym razem zgarnął za to wielką kasę... Przypomniał mi się
    film, polski, kolorowy, z lat 70 chyba, gdzie babka wynalazła superklej,
    tak mocny, że przyklejonego do jezdni kredensa (125p oczywiście) musiał
    odrywać dźwig... i oderwał... razem z kawałkami nawierzchni
    przyklejonymi do kół... A chodzi mi o to, że... Główny dyrektor otrzymał
    coś koło 200 tysiecy złotych. Jakiś mniejszy, coś chyba koło 150 kołą.
    Babka otrzymała17 tysięcy złotych nagrody... Taka filmowa dygresja z
    racjonalizacji... :)

    > M.
    >
    > PS. Oczywiście to czysta spekulacja nie poparta żadnymi faktami :)

    Ale przyznam, że realna i nie pozbawiona podstaw.

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:v...@m...zp.ua

    PS. Na razie na OE, nie mogę zmusić opery do wyrzucenia QP

  • 42. Data: 2009-10-11 08:00:59
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhd23a8.1aq.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Chyba z operetką. I co, wszyscy co mają QP, to przebrzydłe złośliwce?

    Powiedziałbym ci coś o twoim charakterze. Skoro wyrywasz zdania z
    kontekstu... dobra, specjalnie dla ciebie powtórzę przy wszystkich pewne
    małe proste zdanie - "...oczywiście, QP wyrzucę z hukiem...".
    Doczytaj najpierw, co poszę. Ja nie jestem złośliwa małpa, która robi to
    celowo. Ustawiłem konto, i nie było tam żadnej opcji co do QP, jeszcze
    poszukam.
    Może zamiast wyzłośliwiać sie na coś, co chcę zrobić, by nie utrudniać
    innym - przy wszystkich: wyrzucić QP, to podpowiedz kolego, jak z Opery
    wyrzucić Quoted-Printable? A przy wszystkich ci podziekuję.

  • 43. Data: 2009-10-11 08:01:14
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    napisał w wiadomości news:har131$95v$2@news.onet.pl...

    > No było, tylko z innych powodów ;)

    > A na SW fajnie było zadzwonić np. w niedzielę rano i obudzić maszynkę
    > sygnałową ;)

    Czasem i mnie się na mojej CA zdarzało, gdy słuchawkę telefonu
    podniosłem o 3 w nocy, czy jakoś tak... Grochów-2, 32AB. :)
    Potem dali maszynę elektroniczną...

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:v...@m...zp.ua

    PS. Łłuuiiyyyyyyyy :))

  • 44. Data: 2009-10-11 08:28:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009 17:00:49 +0200, Michal Jankowski wrote:

    >Gorzej. Można było dodzwonić się na 0-202122, przesiedzieć przy
    >komputerze 2 godzinki i dostać rachunek za połączenie z Ostrołęką.
    >Były takie przypadki na grupie opisywane, i męczarnie z reklamacją...

    Ale co - byl tam modem wystawiony i z udostepnial internet ?

    J.

  • 45. Data: 2009-10-11 08:58:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Oct 2009 09:53:43 +0200, Sempiterna wrote:
    >A ktoś za każdym razem zgarnął za to wielką kasę... Przypomniał mi się
    >film, polski, kolorowy, z lat 70 chyba, gdzie babka wynalazła superklej,

    "Skradziona kolekcja", na podstawie ksiazki Chmielewskiej, aczkolwiek
    bardzo luznej podstawie.

> [...]
    >coś koło 200 tysiecy złotych. Jakiś mniejszy, coś chyba koło 150 kołą.
    >Babka otrzymała17 tysięcy złotych nagrody... Taka filmowa dygresja z

    A jak to wyglada w kapitalizmie ?

    Wynalazca dostanie 10k$ premii, albo tylko miejsce na tablicy
    "pracownik roku", dyrektor dzialu 50k$ za dobra organizacje pracy, a
    prezes milion jako premie od zysku firmy.

    J.

  • 46. Data: 2009-10-11 09:18:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ale co - byl tam modem wystawiony i z udostepnial internet ?

    Przeczytaj ze zrozumieniem...

    MJ

  • 47. Data: 2009-10-11 10:28:59
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Ale co - byl tam modem wystawiony i z udostepnial internet ?

    Może jak gość mial stałkę i zmostkował połączenia w kompie...?
    A na poważnie - przekłamania systemu bilingowego, wcale nie takie
    najrzadsze.

  • 48. Data: 2009-10-11 10:29:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Sempiterna napisała:

    > Powiedziałbym ci coś o twoim charakterze.

    ...łbym. Jakie jeszcze warunki muszą zostać spełnione, żebym w końcu
    doczekał się realizacji obietnic?

    > Skoro wyrywasz zdania z kontekstu... dobra, specjalnie dla ciebie
    > powtórzę przy wszystkich pewne małe proste zdanie - "...oczywiście,
    > QP wyrzucę z hukiem...".

    Ale ten kontekst nie był potrzebny do zadania pytania. Pytałem, czy
    wszyscy, którzy wysyłają w QP, robią to złośliwie. Nie ważne co by
    powiedziały albo co by i z czym wyrzuciły gdyby potrfiły.

    > Doczytaj najpierw, co poszę. Ja nie jestem złośliwa małpa, która
    > robi to celowo.

    O właśnie, o coś takiego mi chodziło. "Wszyscy inni to złośliwe małpy,
    ale przeczież nie ja".

    > Ustawiłem konto, i nie było tam żadnej opcji co do QP, jeszcze poszukam.

    Tak postępuje większość, niezależnie od wybranego programu. Instaluje
    i używa. Opcje zmieniaja nieliczni.

    > Może zamiast wyzłośliwiać sie na coś, co chcę zrobić, by nie utrudniać
    > innym - przy wszystkich: wyrzucić QP, to podpowiedz kolego, jak z Opery
    > wyrzucić Quoted-Printable? A przy wszystkich ci podziekuję.

    Nie wiem. Nie używam. Inni używają, a też nie wiedzą. W tym przypadku
    to dość mało istotne. Są inne czytniki, które wprowadzają większy zamęt.
    A trudno przekonać ich właścicieli do zmiany (ustawień bądź czytnika).
    Jednak nie sądzę, że to głównie z powodu złośliwości.

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2009-10-11 10:30:14
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > "Skradziona kolekcja", na podstawie ksiazki Chmielewskiej, aczkolwiek
    > bardzo luznej podstawie.

    Dzięki za info :)

    > A jak to wyglada w kapitalizmie ?
    >
    > Wynalazca dostanie 10k$ premii, albo tylko miejsce na tablicy
    > "pracownik roku", dyrektor dzialu 50k$ za dobra organizacje pracy, a
    > prezes milion jako premie od zysku firmy.

    Czyli widać, że socjalizm, to był wyzysk człowieka przez człowieka, a w
    kapitaliźmie jest dokładnie odwrotnie...

  • 50. Data: 2009-10-11 10:30:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Ale co - byl tam modem wystawiony i z udostepnial internet ?

    A bo to jeden? Cała zgraja ich tam siedziała.

    --
    Jarek