  • 1. Data: 2009-10-05 20:53:31
    Temat: Przeniesienie nr tp po OTR
    Od: "Jun" <e...@p...onet.pl>

    Przeprowadzałem się w listopadzie ub.r. i oczywiście chciałem przenieść nr
    tp. Nie było możliwości technicznych i wszedłem w 10-cio m-czny OTR
    (odroczony termin realizacji). Teraz możliwości się pojawiły, nr tel.
    (zachowałem ten sam) przyłaczyli i żądają za to jeszcze 61 zł. Czy mają
    prawo?
    Z cennika usług telekomunikacyjnych tp wynika, że: Zmiana miejsca
    przyłączenia zakończenia sieci - dla dostępu analogowego - bez opłat ale
    jednocześnie: Przeniesienie numeru3)a) wewnątrz sieci TP 50,00 netto 11,00
    Vat 61,00 Razem. Czy ktoś umie to wyjaśnić? Pzdr