  • 1. Data: 2009-10-06 18:48:10
    Temat: balagan w TP ;)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Wypowiedzialem w TP 4 linie analogowe w 3 lokalizacjach i 1 DSL.
    Skutek wypadl na 30.09 - wszystko odlaczyli w terminie, nawet po modem
    DSL przyszli :)

    Az tu po kilku dniach przychodzi monter ze Sprinta ze zleceniem na...
    wywiad techniczny na podlaczenie 4 ISDN i 1 DSL w tych wlasnie 3
    lokalizacjach :)

    Jak Boga kocham, nie zlecalem zadnego podlaczenia! :)

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl

  • 2. Data: 2009-10-06 19:23:08
    Temat: Re: balagan w TP ;)
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lokalizacjach :)
    >
    > Jak Boga kocham, nie zlecalem zadnego podlaczenia! :)

    A przypadkiem Sprint nie odpala potem jakiejś kasiorki ciotuchnie Tepsi,
    na zasadzie np. WLR?
    Węszę na wyrost, że Tepsioki zlikwidowali co odmówiłeś, ale licząc, że
    uda się Ciebie wyprowadzić w pole, albo, że zmiękniesz :), za Ciebie
    zamówili u konkurencji łącza, licząc na chociaż część działki z Twopich
    opłat :)

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:v...@m...zp.ua

  • 3. Data: 2009-10-07 05:07:37
    Od: SP1 QXL <s...@s...pl>

> [...]
    > uda się Ciebie wyprowadzić w pole, albo, że zmiękniesz :), za Ciebie
    > zamówili u konkurencji łącza, licząc na chociaż część działki z Twopich

    Sprint to dawni technicy TEPSY, wykonują zlecenia napraw, wywiadów
    technicznych DLA TEPSY! Nie pracują dla konkurencji :)

    TL

  • 4. Data: 2009-10-07 07:10:53
    Od: marcin <m...@w...interia.pl>

    Sempiterna wrote:
    > A przypadkiem Sprint nie odpala potem jakiejś kasiorki ciotuchnie Tepsi,

    Jest dokladnie odwrotnie ;-)
    Chociaz pewnie spece od finansow w &tp woleliby, zeby bylo tak jak piszesz.

    --
    Marcin QWE

  • 5. Data: 2009-10-07 10:40:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    8...@4...com
    *WAM* napisał(-a):

> [...]
    > lokalizacjach :)
    >
    > Jak Boga kocham, nie zlecalem zadnego podlaczenia! :)

    Trzeba było iść za ciosem, dać zrobić ten wywiad i czekać na rozwój sytuacji
    :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2009-10-07 12:49:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 7 Oct 2009 12:40:45 +0200, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:

    >Trzeba było iść za ciosem, dać zrobić ten wywiad i czekać na rozwój sytuacji
    >:)
    Wywiad i tak zrobil bo nastepnego dnia podal mi ilosci wolnych par w
    lokalizacjach i ze podlaczac mozna ;) Jeszcze pytal czy ma
    rozprowadzac kabel po budynku czy wpiac w jakas istniejaca instalacje.
    Masakra :)

    WAM

  • 7. Data: 2009-10-07 15:38:57
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    WAM pisze:

> [...]
    > lokalizacjach i ze podlaczac mozna ;) Jeszcze pytal czy ma
    > rozprowadzac kabel po budynku czy wpiac w jakas istniejaca instalacje.

    W takim razie możesz liczyć że w najbliższym czasie będziesz miał
    działające linie ISDN :)

    Pozdrawiam
    S.T.

  • 8. Data: 2009-10-07 15:58:56
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@w...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:haheof$1k8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jest dokladnie odwrotnie ;-)
    > Chociaz pewnie spece od finansow w &tp woleliby, zeby bylo tak jak
    > piszesz.

    Ręka rękę i ten tego... :)

  • 9. Data: 2009-10-07 15:59:27
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "SP1 QXL" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Sprint to dawni technicy TEPSY, wykonują zlecenia napraw, wywiadów
    > technicznych DLA TEPSY! Nie pracują dla konkurencji :)

    Hehe, sprawa jasna :) Wcale nie zdziwiłbym się, gdyby moje luźne
    przypuszczenie było sluszne :)

  • 10. Data: 2009-10-07 16:01:36
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

> [...]
    > lokalizacjach i ze podlaczac mozna ;) Jeszcze pytal czy ma
    > rozprowadzac kabel po budynku czy wpiac w jakas istniejaca instalacje.

    O wkapskodziuni, dobre, kurkawodna, dobre :)))
    Pomyślałem sobie o jakiejś "drobnej złośliwości", coś w stylu jak
    początkujący żeglarz jest wysylany po kilwater :)
    Komedia czysta, komizm sytuacji niewąski :)