eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika....Re: 450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: 450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika....
    Date: Tue, 14 Apr 2009 21:42:34 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 55
    Message-ID: <gs2ova$ml0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <6...@n...onet.pl> <gs2n25$dcb$1@news.wp.pl>
    <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: vpn-gw.just.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1239738154 23200 194.114.146.193 (14 Apr 2009 19:42:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Apr 2009 19:42:34 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:593646
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-04-14 21:18:20 +0200, "Oniet" <o...@o...eu> said:

    > Też bym wziął 450-ke. Tylko jaką ? Nie chce takiej "narwanej" ani takiej gdzie
    > często trzeba serwisować (upiardliwe i DROGIE !). Słowem: nie chce wyczynowej.

    Nie ma innych 450 niż wyczynowe. Jeśli nigdy niczym nie jeździłeś, to
    IMHO jest duuuża szansa, że 450 Cię sponiewiera, przynajmniej na
    początku. A później będziesz odkręcał do 1/3, łycha na prostej, zakręty
    na kwadratowo. Tak się zazwyczaj kończy przygoda z za mocnym moto.


    > Ja będe głównie pomykał w lesie, po po polach, czasem jakiś wyjazd na poligon
    > czy coś podobnego. Nie jestem sportowcem i nie muszę mieć 250, 2T i 65 KM :)

    Poszukaj w takim razie używanej DRZ 400. Małoobsługowa, dość lekka, pod
    dobrym rajderem wjedzie wszędzie, z Twoją masą sobie spokojnie poradzi.



    >> WR 250 jest dobra ale wlasnie na jezdca o mniejszej masie.
    >
    > WR 250 R jest idealna, ale nie ma odpowiednika "R" 450 ccm, Jest wersja F, ale
    > ona 10 razy częściej odwiedza serwis.

    Z tym serwisem nie ma co aż tak histeryzować. ~15 motogodzin to
    (uśredniając) ze 2 miesiące weekendowych wypadów do lasu. Po tym trzeba
    zmienić olej (litr-półtora), przy amatorskim jeżdżeniu co drugą zmianę
    zaglądnąć do zaworów. Raz w roku przydaje się przeglądnąć zawiasy
    (zmienić olej w przodzie, przesmarować tył). Gorzej, gdybyś taką
    wyczynówką chciał polatać po mieście, do pracy itepe - to już ma mały
    sens (i opon szkoda).


    >> Przy twoim wzroscie i wadze 450 bedzie dobra.
    >>
    >> Ale jesli faktycznie nie masz zadnego doswiadczenia w enduro i nie wiesz jak
    >> taki silnik oddaje moc to musisz sam zadecydowac.
    >
    > Doświadczenia nie mam, ale mogę sobie wyobrazić że "rwie" mocniej. No ale chyba
    > jeżdżąc na niższych obrotach mnie to nie zabije ?? A później bym się nauczył
    > coraz mocniej otwierać przepustnicę,... Dobrze myślę ?

    Jak Ci łapa "drgnie" na wybojach, to może się skończyć gumą,
    przewinięciem przez plecy lub lądowaniem w krzakach (oby nie na
    drzewie). Widywało się takie przypadki. Z drugiej strony - na takie
    niewysilonej 250 polatasz sezon-dwa, obyjesz się, nawachlujesz biegami,
    poprzewracasz i w końcu kupisz coś mocniejszego. Normalna kolej rzeczy.

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: