  • Data: 2009-06-17 17:45:23
    Temat: Re: 40D czy 500D
    Od: "woj" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj, uważaj z tym szumieniem bo tu cię zaraz zjadą grupowi miłośnicy (i
    > posiadacze za razem) 450D, jakbyś jeszcze napisał że ma kiepski autofokus
    > to już cię całkiem znienawidzą i będziesz miał u nich przes...ne ;-)

    Nie ma to nic do rzeczy. Skoro Canony są takie be, proponuje inną markę tę
    na N albo na O i problem z głowy. Tam nie ma problemów z ostrością, dynamiką
    i szumami, proste,
    a aparat robi sam piękne zdjęcia jedynie należny wcisnąć magiczny
    guziczek... Czy to aż taki wielki problem wygooglować sobe i porównać fotki
    z każdego aparatu choćby tu http://www.dpreview.com/gallery/ , skoro jedyny
    argument to szum? EOS 450D raczej ideałem nie jest, ale z całym szacunkiem
    za tak postawione pytanie na początku powiedziałbym że i 1000D i D40 i E410
    to o wiele za dużo dla pytajcego. Chyba że chodzi o lans...

    Wojtek