eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' › Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
  • Data: 2014-05-01 09:51:25
    Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
    > zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
    > ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
    > płakać juz trzeba.

    Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
    Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
    egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
    Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
    czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
    klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
    trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw.
    Czy coś się zmieniło w tym temacie?